یکی از عمده مشکلات منطقه چاروسا مشکل جاده دهدشت به قلعه رئیسی است که این محور دارای پیچ‌های تند و دست‌اندازی زیاد است که امیدواریم مسوولین راه و شهرسازی تا بازگشایی مسیر اقدام به روکش آسفالت آن شوند.
کد خبر: ۴۰۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 10 April 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حیات پرواز صبح امروز در حاشیه سفر معاون عمرانی و مدیران کل به چاروسا ضمن خیر مقدم به هیات همراه اظهار داشت: یکی از عواملی که می‌تواند مشکلات مردم را به درستی به مسوولین بیان کرد و آنها آن مشکلات را لمس کنند سفرهایی است که مسوولان به مناطق محروم دارند.

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: یکی از عمده مشکلات منطقه چاروسا مشکل جاده دهدشت به قلعه رئیسی است که این محور دارای پیچ‌های تند و دست‌اندازی زیاد است که امیدواریم مسوولین راه و شهرسازی تا بازگشایی مسیر اقدام به روکش آسفالت آن شوند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی و نبود ورزشگاه مشکلات دیگر منطقه چاروسا افزود: یکی از اولویت‌های که مردم چاروسا به آن نیاز مبرم دارند مشکل گازرسانی بود که امیدواریم با تسریع کار شاهد افتتاح و گاز رسانی باشیم ولی مسوولین استانی باید بدانند که چاروسا و شهر قلعه رئیسی تنها شهر استان است که ورزشگاه ندارد که امیدواریم چاره‌ای برای این مشکل پیدا شود.

پرواز به وضعیت راه‌های روستایی هم اشاره و خاطرنشان کرد: محور امامزاده سید محمود(ع)، سردره امامزاده جعفر(ع) و دارگنجی روستاهای هستند که نیاز است راه و شهرسازی نسبت به آسفالت آنها اقدام کند.

رئیس شورای اداری چاروسا به نبود اینترنت با سرعت 3جی و 4جی در منطقه چاروسا اشاره و یادآور شد: با توجه به حضور گردشگران و مسافرانی که در تمام ایام سال به این منطقه سفر می‌کنند نیاز است که مخابرات استان نسبت به نصب اینترنت 3جی و 4فور جی در شهر قلعه رئیسی اقدام کند و هر گونه همکاری که نیاز باشد با این اداره انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار