رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:
رضا شریفی : برگزاری تورهای بازدید از واحدهای تولیدی، راهبرد دولت برای تشویق مردم به مصرف کالاهای ایرانی و فرهنگ سازی جهت استقبال بیشتر از مصرف کالاهای تولید داخلی است.
کد خبر: ۳۹۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 13 March 2017
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در حاشیه برگزاری هشتمین تور صنعتی بازدید اقشار مختلف مردم از واحدهای تولیدی گچساران گفت: تقویت ارتباط با صنعت و آگاه سازی اقشار مختلف مردم از توانمندیهای تولیدی بومی و داخلی از اهداف مهم برگزاری تورهای صنعتی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رضا شریفی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 8 تور صنعتی برای بیش از 500 نفر از جامعه هدف در شهر گچساران برگزار شده است افزود: دانش آموزان، خبرنگاران، دانشجویان، طلاب، بسیج صنعتی و گروههای دیگر از مردم در این تورها حضور داشته اند.
شریفی گفت: برگزاری تورهای بازدید از واحدهای تولیدی، راهبرد دولت برای تشویق مردم به مصرف کالاهای ایرانی و فرهنگ سازی جهت استقبال بیشتر از مصرف کالاهای تولید داخلی است.
وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد فرصت های شغلی و رونق تولید ملی بدون عزم ملی برای مصرف کالاهای داخلی امکان پذیر نیست افزود: در صورتی که آحاد جامعه در این روزهای پایانی سال از کالاهای ساخت داخل کشور استقبال کنند، گام بلندی برای حمایت از تولیدکنندگان بومی برداشته اند.
شایان ذکر است 680 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 74 واحد تولیدی شهرستان گچساران در کارگروه رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 تصویب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار