غلام رضا تاجگردون در یک پست اینستاگرامی با انتشار تصویری که یک روز قبل از افتتاح پروژه منشر شد به این خبر اینگونه واکنش نشان داد: حدود سه سال پيش وقتي روستاييان را جمع كردم تا در خصوص هماهنكي براي ابرساني به زمينهايشان با انها صحبت كنم در چشمشان ميخواندم اميد ندارند .
کد خبر: ۳۹۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 10 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر روز گذشته یکی از مهمترین پروژه های وعده داده شده ی غلام رضا تاجگردون در زمان تبلیغات انتخاباتی مجلس مورد بهره برداری قرار گرفت.
 غلامرضا تاجگردون در آیین افتتاح پروژه آبیاری دشت امامزاده جعفر و روستاهای تابعه که با حضور نمایندگان استان و استاندار و مسوولان استانی و شهرستانی در روستای خربل برگزار شد، اظهار کرد: امروز خوشحال هستیم که شاهد افتتاح پروژه عظیم آبیاری دشت امامزاده جعفر و روستاهای تابعه این شهرستان هستیم.
واکنش اینستاگرامی به افتتاح پروژه
غلام رضا تاجگردون در یک پست اینستاگرامی با انتشار تصویری که یک روز قبل از افتتاح پروژه منشر شد به این خبر اینگونه واکنش نشان داد:
حدود سه سال پيش وقتي روستاييان عزيز منطقه پاكوه. ماهورباشت. سربيشه. بيدزرد. خربل. امامزاده جعفر و سراب ننيز را جمع كردم تا در خصوص هماهنكي براي ابرساني به زمينهايشان با انها صحبت كنم در چشمشان ميخواندم اميد ندارند و اكنون خوشحالم چشم اميدوارشان را ميبينم و فردا پنج شنبه ساعت سه بعدارظهر در منطقه خربل حدود دو هزار و دويست هكتار از اين زمينها را كه فواره انان روشن ميشود افتتاح ميكنيم.
 
پست اینستاگرامی تاجگردون قبل از افتتاح یک پروژه/ 
 
 افتتاح پروژه
 نماینده مردم گچساران و باشت در سخنانی در روز پنج شنبه و افتتاح این پروژه گفت : این پروژه به متراژ دو هزار و 240 هکتار با حضور نمایندگان و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

تاجگردون افزود: این پروژه زحمات دولت است که کار را به نتیجه رسانده است و نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل که مقام معظم رهبری به آن امر فرموده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع طرح‌ها در بهبود زندگی مردم اثر فراوانی دارد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: همه چیز به خودمان بستگی دارد که چه قدر تلاش کنیم اگر مردم یک روستا زحمت زیادی کشیده و فعال‌تر بوده‌اند امروز نتیجه کار خود را مشاهده می‌کنند.
 
 پست اینستاگرامی تاجگردون قبل از افتتاح یک پروژه/

وی گفت: در بروشورها می‌توانید مشاهده کنید که مبلغ 120  میلیارد تومان در حال حاضر در این دشت و روستاهای تابعه هزینه شده یعنی هر هکتار حدود 40 میلیون تومان دولت هزینه کرده است.

وی با اشاره به بزرگی این پروژه گفت: این کاری بزرگی است و احسن این پروژه سرعت عملی بود که در آن وجود داشت.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به هزینه یک سد در منطقه گفت: در مقایسه با احداث سد، عدد کمی بالاتر است اما با کمی تفاوت مدت اجرای طرح یعنی احداث سد و انتقال آب به زمین حداقل دو تا سه برابر این زمان وقت صرف می‌کند.

تاجگردون ادامه داد: این کاری تازه و نو است و هر چند تجربه مردم در این زمینه کم است ولی برداشت من این است که مردم این هفت روستا ما را سربلند خواهد کرد و تجربه‌ای بشود که در دیگر نقاط استان چنین طرحی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم این طرح گفت: فاز دوم این طرح در حال اجرا است و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که 45 کیلومتر از آب رودخانه زهره به این دشت انتقال داده شده گفت: باید با هر کیلومتر آن چندین شغل در این مکان ایجاد شود.

تاجگردون افزود: حداکثر استفاده از آب را داشته باشید و شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی را نیز راه‌اندازی کنید.

وی اظهار کرد: اگر فکر کنیم اعتبار وجود ندارد در حال حاضر هیچ کاری راه‌اندازی نمی‌شود ما باید بتوانیم از فکر و ایده‌های خودمان نهایت استفاده را نیز داشته باشیم.

تاجگردون افزود: بعید می‌دانم در کشور چنین پروژه‌ای در کشور با همکاری دو دستگاه امور آب و جهاد کشاورزی وجود داشته باشد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار