فرماندار شهرستان لنده به عنوان سخنران این جشن در ابتدای سخنان خود گفت:سرزمین ایران درطول تاریخ یکی از بزرگترین امپراطوریهای تاریخ را داشت و زیبنده این سرزمین و ملت آن نبود که فرمانبردار کسی باشند.
کد خبر: ۳۷۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 09 February 2017
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم دهستان آل طیب ، سرزمین ۳۸شهید والامقام و با همکاری دهیاری این روستا ، مراسم جشنی بر پا کردند.
اجرای برنامه های شاد و متنوع و همچنین ایجاد جلوه هایی از پوشش و زندگی سنتی از دیگر برنامه های این جشن بود.
فرماندار شهرستان لنده به عنوان سخنران این جشن در ابتدای سخنان خود گفت:سرزمین ایران درطول تاریخ یکی از بزرگترین امپراطوریهای تاریخ را داشت و زیبنده این سرزمین و ملت آن نبود که فرمانبردار کسی باشند.
وی افزود:انقلابی شکل گرفت بارهبری بزرگ مردی بعداز ۱۵سال تبعید آن هم همراه و همگام با همه اقشار یک جامعه انقلابی از بطن ملت.
دارا کریمی نژادفرماندارشهرستان لنده درجمع مردم دهستان آل طیب گفت:بحمداله به برکت انقلاب اسلامی تابه امروز درسطح کلان دست آوردهای بزرگی بدست آمده است که کشور عزیزمان ایران را به قطبی در منطقه و دنیا دراین مقوله ها تبدیل کرده است.
کریمی نژاد بااشاره به مهمترین دست آوردهای منطقه ای و بین المللی خاطرنشان کرد : اگر نیک بنگریم می بینیم در بعد سیاسی که اتفاقا مهمترین دست آورد انقلاب نیز بوده به استقلال رسیدیم .استقلالی که تا قبل از انقلاب نداشته ایم .
وی با اشاره به استقلال سیاسی کشور گفت :امروز تابع نظرات بیگانگان نیستیم دنیا شاهد آن است امروز گفتمان ما گفتمان نفی ظلم است و استکبار ستیزی .
فرماندار شهرستان لنده استقلال دیگر ملت ایران به برکت انقلاب را در بعد علنی عنوان کرد و د راین راستا گفت :در بعد علم و مقوله های علمی امروز به برکت انقلاب شاهد هستیم پتانسیل بالای علمی کشور به سطح عالی رسید و درخشش فرزندان این دیار در مجامع جهانی در مسائل علمی گواه این ادعا است .
فرماندار لنده قدرت بازدارنده ای ایران اسلامی را دست آورد دیگر انقلاب دانست ودراین راستا عنوان کرد :در ابعاد نظامی در حالی که در دوران دفاع مقدس باحداقل های نظامی دفاع از مرزبوم مقدس کشورمان را داشته ایم لکن امروز به قدرت برتر بازدارنده ی منطقه تبدیل شده ایم و قدرت دفاعی این مرزوبوم در سطوح عالی نظامی دنیاست .
داراکریمی نژاد دربخش دیگر سخنان خودگفت : امروز یک رئیس جمهور با حالت فاشیسم گونه که همیت امریکا را نشان میدهد روز به روز گامهایش را روبه عقب بر می دارد انگونه که شاهد هستیم .
این رییس جمهور از روزهای ابتدایی تاکنون در فضای مجازی ۱۰۹پیام فرستاده است که فقط  ۳تایی این پیام ها خطاب به ایران است و این نشان دهنده افول نظام سلطه است .
فرماندار شهرستان لنده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مشکلات دهستان آل طیب گفت :طی سال های گذشته در این منطقه خدمات خوبی صورت گرفته است دست آوردهایی در حوزه های مختلف راه ،ابنیه ،تعویض شبکه آب رسانی ،ترمیم شبکه های آب رسانی ،
را شاهد آن هستیم اما بدانید مطالبات امروز شما مهمترین اولیت های است که در دستور کار خدمت گذاران شماست و ریز مشکلات این منطقه را میدانیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار