انتقاد از مجموعه دولت در حضور استاندار
بارش اعتبارات را در دولت تدبیر وامید در حوزه های مختلف همچون بهداشت ودرمان در سراسر کشور داشتیم،اما چرا شبنم این اعتبارات به ما نرسید؟
کد خبر: ۳۵۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 30 December 2016
شهر تازه تاسیس سرفاریاب ، همواره از مشکلات متعددی رنج برده است خصوصا در زمینه آب شرب که همیشه در این زمینه خبرهایی منتشر می شود اما تاکنون این مشکل همچنان پابرجاست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از صبح امروز ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مدیران کل به شهرستان چرام رفت تا از نزدیک به بررسی مشکلات این شهرستان بپردازد.
سید موسی خادمی به همراهی برخی مدیران آغاز سفر خود را در بخش سرفاریاب پیگیری  و با مردم سرفاریاب دیدار کرد.
چرا از بارش باران اعتبارات دولتی ، شبنمی به ما نرسید؟
پایگاه خبری چرام نوشت:در این دیدار یکی از شهروندان سرفاریاب به نقد مدیران آبفای شهرستانی و استانی پرداخت.

طاعتی یکی از شهروندان سرفاریاب در این دیدار گفت:شهر سرفاریاب تازه تاسیس است و برای عوض شدن یا کامل شدن چهره ی دو روستای اسلام آباد و سرفاریاب نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

این شهروند افزود:ما در سرفاریاب از مشکل بزرگ آب شور رنج می بریم که تاکنون هیچگونه اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد:مشکل عدم برخورداری ما از آب پاک و مناسب حل نشده و انتظار داریم که مسئولان مربوطه در این راستا اقدامات موثری انجام دهند.
 
 چرا از بارش باران اعتبارات دولتی ، شبنمی به ما نرسید؟

این شهروند گفت:بارش اعتبارات را در دولت تدبیر وامید در حوزه های مختلف همچون بهداشت ودرمان در سراسر کشور داشتیم،اما چرا شبنم این اعتبارات به ما نرسید؟

طاعتی افزود:علی رغم فراهم بودن زمین موردنیاز از طرف مردم سرفاریاب،وعده چندین ساله ی بیمارستان این شهر محقق نگردید.

این شهروند سرفاریابی تصریح کرد:جوانان نجیب و تحصیل کرده ی شهر سرفاریاب با داشتن مدارک مختلف از دانشگاه های مطرح کشور،از بیکاری و عدم اشتغال افسرده و رنجورهستند.

طاعتی افزود:همچنین در آزمون های محدود استخدامی نیز جایی برای حقوق این جوانان وجود ندارد.

وی اضافه کرد:با مباحثی که مطرح شد،سرفاریاب نیازمند ساختارهای زیربنایی است بنابراین این شرایط تدبیر شمابرای حل این مشکلات را می طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار