با مخاطبان
آنچه باید گفته می شد شفاف گفته شد و خود میتوانید با رصد اخبار رسانه های استان بر این موضوع اشرافیت پیدا کنید، پس چنانچه در این خصوص بصورت شفاف موضع اتخاذ نکنید و یا این چنین حرکات های هنجارشکن را محکوم نکنید باعث بدنامی منطقه در سطح کشور و پایین آمدن شأن والای روحانیت در استان خواهید شد
کد خبر: ۳۴۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 12 December 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
 
حضرات آیات حجة السلام و المسلمین ملک حسینی و میراحمد تقوی مقدم
سلام علیکم؛
قرن هاست که ترویج اسلام مدیون و مرهون فعالیت های خستگی ناپذیر روحانیون معظم و علمای اسلام است. بی شک استان ما و منطقه کهگیلویه بزرگ بعنوان یکی از مناطق جمهوری اسلامی ایران با برکت حضور علمای فاضل و دانشمندی همچون شماها،صدها عالم روحانی والامقام دیگر ، خون مطهر تک تک شهدا و مردم با بصیرت و خداجوی از این ترویج اسلام و دینداری مستثنی نبوده است که این مقوله از دیرباز تاکنون موجب خشم کسانی بوده که هیچ گاه رابطه ی حسنه با جامعه روحانیت نداشته و همیشه بر علیه روحانیون مواضع منفی اتخاذ و انواع تهمت و توهین را نثار این علمای دینی می کردند.
سالهای سال این چنین توهین های و برخوردها ناشایستی عملی صورت می گرفت که با هوشیاری مردم بصیر منطقه و مسئولین امنیتی درنطفه خفه می شد و این حرکات نتوانست مردم و روحانیت را از هم جدا سازند.
علی الحال از سال گذشته و قبل از شروع انتخابات مجلس دهم ، عده ای با نام و نشان مشخص بعنوان تیم رسانه ای نماینده کهگیلویه بزرگ با ایجاد فضای دو قطبی ( شخص روحانی_شخص کت شلواری) فضای آن روزهای انتخابات را ملتهب و صحنه های رقت باری بوجود آورند که مرور حوادث آن روزها دل هر انسان آزاداندیشی را بدرد می آورد.
مجددأ این روزها همان تیم رسانه ای شروع به تخریب نمایندگان سابق و اسبق کهگیلویه بزرگ و هر شخصیت مطرحی که با نماینده همراهی نکند نموده اند، یک روز علی محمد بزرگواری این شخصیت روحانی و نماینده سابق را بعلت انتقاد از عدل هاشمی پور به بدترین نحوه ممکن مورد هجمه قرار می دهند و تهمت ها و توهین های را به ایشان نسبت داده اند و جالب اینکه بعدها کاشف بعمل آمد آتش تهیه این مهم را خود شخص نماینده محترم ‌ آماده و سناریوی از پیش تعیین شده بود
و اما امروز نیز بر سبک و سیاق گذشته یک روحانی دیگر استان و نماینده اسبق که جزء یکی از مفاخر منطقه جنوب کشور نیز هست، مورد هجمه های گوناگون این تیم رسانه ای قرار گرفته و انواع تهمت و توهین ها مثل یزید قاجاری و..را نثار ایشان کردند و چه بسا که فردا روز شماها، سایر روحانیون و ائمه جمعه در صورت انتقاد از نماینده کهگیلویه بزرگ با القاب بدتر یزید قاجاری مواجه نشوید.

حضرات آیات ملک حسینی و
تقوی مقدم
آنچه باید گفته می شد شفاف گفته شد و خود میتوانید با رصد اخبار رسانه های استان بر این موضوع اشرافیت پیدا کنید، پس چنانچه در این خصوص بصورت شفاف موضع اتخاذ نکنید و یا این چنین حرکات های هنجارشکن را محکوم نکنید باعث بدنامی منطقه در سطح کشور و پایین آمدن شأن والای روحانیت در استان خواهید شد و میتوان گفت طرح چنین موضوعی از طرف تیم رسانه ای نماینده کهگیلویه بزرگ زنگ خطری برای نسل آینده روحانیت خواهد بود.
لذا از شماها، همه روحانیون والامقام استان در هر جایگاهی، ائمه محترم جمعه استان و... خواستاریم هم این حرکت رو محکوم و هم به نماینده محترم کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی پور در خصوص حرکات های ناشایست تیم رسانه ایشان تذکر داده شود که بجای ملتهب نمودن فضای استان قلم های خود را در پی توسعه استان یا گزارش عملکرد نماینده خودمان بکار بگیرند.

‌با تشکرسید علی موسوی مقدم
دهدشت آذرماه ۹۵
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
باسلام خدمت جناب موسوی مقدم این مصداق عینی ماردر آستین پروراندن هست از آن روز که حاج آقا تقوی ایشون( جناب هاشمی) رو بزرگ و حمایت نمودند و حاج آقا موحد شهردار نمودندو پر وبال دادند امروز باید بسان خار در چشمشون بشه وفک کنه هر آنچه داره از خودش داره فراموش کرده تا دیروز حلقه به گوش موحد بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار