این مسئول افزود ما برای برخی شهرستان های استان تقاضای تمدید مهلت سرشماری کرده بودیم اما گویا بطور کلی و سراسری این مهلت را تمدیده کرده اند.
کد خبر: ۳۳۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 19 November 2016
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد گفت: افزون بر 615 هزار نفر در قالب 159 هزار خانوار تا پایان روز گذشته(جمعه) اطلاعات آماری خود را در اختیار ماموران سرشماری این استان قرار دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،علی شهابی روز شنبه در گفت و گو با برنامه سلام بامدادی رادیو دنا گفت: با توجه به اینکه هنوز سرشماری نفوس و مسکن استان به میزان دور گذشته صورت نگرفته است ،مرحله دوم و حضوری در این استان نیز همزمان با سراسر کشور از امروز به مدت سه روز تمدید شده است.
این مسئول افزود ما برای برخی شهرستان های استان تقاضای تمدید مهلت سرشماری کرده بودیم اما گویا بطور کلی و سراسری این مهلت را تمدیده کرده اند.
وی در ادامه افزود: برآوردها نشان می دهد که افزون بر 9 هزار خانوار این استان هنوز اطلاعات آماری خود را در اختیار ماموران سرشماری قرار نداده اند.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه وبودجه کهگیلویه وبویراحمد افزود: 6هزار خانوار در این استان از این تعداد غایب محسوب می شوند که با مراجعه ماموران در منزل حضور نداشتند.
شهابی تصریح کرد که 2 هزار خانوار کهگیلویه و بویر احمد نیز افرادی هستند که بنا به دلایل مختلف قصد همکاری با ماموران سرشماری و آمارگیران را نداشتند.
وی یادآور شد: حدود 2 هزار خانوار دیگر نیز کدهای دریافتی آنها به نوعی نامعتبر بوده و ماموران سرشماری ظرف سه روز باقی مانده در حال رفع این ایرادهای جرئی هستند.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 حدود 54 درصد خانوارهای این استان اقدام به ثبت اطلاعات آماری خود به صورت اینترنتی کردند، گفت: بیش از 48درصد کدهای دریافتی این تعداد خانوار معتبر و حدود پنج درصد نیز تاکنون نا معتبر بوده است.
400 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم درگیر سرشماری حضوری در کهگیلویه و بویر احمد هستند که بر اساس برنامه ریزی هر مامور 1200 خانوار را سرشماری می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار