عده ای شب و روز با زد و بندهای سیاسی به خاطر رسیدن به قدرت و اجرای برنامه های سیاسی خویش له له می زنند و التماس می کنند و به دنبال سهم خواهی هستند.
کد خبر: ۳۲۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 15 November 2016
مشورت با امامان جمعه ، قانون است یا اینکه یک نوع احترام و البته تضمینی محکم برای انتصاب یک مدیر; موضوعی است که جدیدا در انتصابات پر رنگ شده است ولی به نظر می رسد بین سیاسیون و امامان جمعه ،شکافی در حال بوجود آمدن است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،پس از اختلافات شدید پارسال میان مسئولان سیاسی شهرستان دنا و یکی از امامان جمعه ، برخی ناهماهنگی ها در مناطق مختلف استان ،در میان این دو گروه ،مشاهده می شود تا جایی که صحبت های انتقادی امامان جمعه در تریبون های نماز جمعه ، بلافاصله از طرف سیاسیون پاسخ داده می شود و همین موضوع هم باعث شده که امامان جمعه احساس کنند از طرف دولتی ها ، کنار گذاشته شده اند و دیگر به مشورت آن ها نیازی نیست.
سخنان امروز امام جمعه لنده ، به بهترین صورت ،مشخص کننده بوجود آمدن چنین موضوعی است.
حجت الاسلام محمودی اصل در سخنانی که در آئین تودیع و معارفه فرماندار لنده ،بیان شد از روند انتصابات در استان کهگیلویه وبویراحمد و عدم مشورت با ائمه جمعه در سراسر استان گلایه کرد.
امام جمعه لنده به نوع انتصابات هم معترض بود و گفت: عده ای شب و روز با زد و بندهای سیاسی به خاطر رسیدن به قدرت و اجرای برنامه های سیاسی خویش له له می زنند و التماس می کنند و به دنبال سهم خواهی هستند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: اگر احیاناً چنین افرادی در منصب و قدرت قرارگیرند باید شاهد نارضایتی های پی درپی مردم از آن و مجموعه تحت مدیریت وی  باشیم.
امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: در جمهوری اسلامی نوع نگاه مردم به مسئولان خدمتگذاری برای مردم است و هرکس که بیشتر خدمت کند بیشتر مورد مقبول ملت است.
وی خاطرنشان کرد: نباید اهداف حزبی و گروهی در خدمت به مردم مدنظر قرارگیرد بلکه باید کارهای برپایه عدالت تهیه و تنظیم گردند.  
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
خود این آقایون باعث به وجود آمدن چنین فضایی می شوند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار