معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری یاسوج گفت: اعتبار اختصاص یافته برای نظافت معابر در شهر یاسوج نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۰۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 09 October 2016
به گزارش خبرنگار مهر، هیبت‌الله عبدی‌زاده ظهر شنبه در جمع مدیران حوزه خدمات شهری یاسوج افزود: در سال جاری ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای نظافت، رفت و روب معابر شهری یاسوج اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۲۴۰ پاکبان نظافت معابر شهری یاسوج را برعهده دارند، افزود: روزانه ۱۲۰ تن انواع زباله در شهر یاسوج تولید می‌شود.

عبدی زاده اظهار داشت: در راستای کاهش تولید زباله باید در استان فرهنگ‌سازی مناسب در خانواده‌ها، مدارس و توسط رسانه‌ها انجام شود.

شهردار یاسوج نیز در این نشست با اشاره به برنامه های شهرداری یاسوج در ماه محرم گفت: ۵۰ پاکبان در مسیر دسته‌های عزاداری شهر یاسوج جمع‌آوری و نظافت معابر را بر عهده دارند.

محمدعلی جاوید آماده‌سازی فضای عمومی شهر با استفاده از پرچم و بنرهایی با موضوع عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) و پیام‌های فرهنگی را از جمله فعالیتهای شهرداری عنوان کرد.

وی بیان کرد: ایستگاههای آتش‌نشانی نیز تا ایام تاسوعا و عاشورای حسینی همه در حالت آماده‌باش هستند.

جاوید تصریح کرد: در گلزار شهدای شهر یاسوج نیز با حضور مداحان استانی مراسم عزاداری تا پایان روز عاشورا توسط شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار