مدیر کل کمیته امداد خبر داد:
محبی:مردم خير و نوع دوست مي توانند علاوه بر پایگاههای جشن عاطفه ها از طريق شماره گیری #1*8877* با انتخاب نام استان و شهرستان كمك هاي خود به جشن اهداء کنند و شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده دریافت کمک های مردم به جشن عاطفه هاست.
کد خبر: ۲۹۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 13 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز و با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ،استان کهگیلویه وبویراحمد،با افتتاح نمادین یک طرح صنفی ،از 50  طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری هشت میلیارد و 500 میلیون ریال با حضورجمعی از مسئولان و کارآفرینان در سطح استان به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این طرح صنفی در جمع خبرنگاران میزان اشتغالزایی مستقیم این طرح ها را حدود 150نفر اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح ها به طور متوسط حدود سه فرصت شغلی ایجاد شده است.
فرید محبی این طرح ها را در بخش های مختلف کشاورزی، دام و طیور، صنعت، صنفی و خدمات اعلام کرد و افزود: بیش از 820طرح اشتغالزایی نیز از اوایل امسال تاکنون در سطح استان به بهره برداری رسیده است.
وی میزان سرمایه گذاری و اشتغالزایی این طرح ها را نیز به ترتیب افزون بر 110میلیارد ریال و 850 نفر اعلام کرد.
محبی افزود: با توجه به نظارت مستمر و دقیق از سوی کمیته امداد استان و نیز بانک های عامل و بر اساس ارزیابی های انجام شده وام های پرداختی برای طرح های اشتغالزایی این نهاد حمایتی کمترین درصد انحراف را داشته اند.
وی اظهار کرد: از اوایل امسال تاکنون نیز 597 خانوار در قالب یکهزار و 493 نفر از مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح های اشتغالزایی و خودکفایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج و خودکفا شده اند.
محبی تصریح کرد: مسئولیت و تعهد کمیته امداد (ره) در راستای اعطای وام های اشتغالزایی تنها در پرداخت وام و اتمام طرح خلاصه نمی شود، بلکه نظارت مستمر و دقیق این طرح ها و میزان درآمد پایدار برای فرد متقاضی بویژه مددجویان زیرپوشش نیز برای این نهاد مهم و ضروری است.
وی اضافه کرد: کمیته امداد استان بر اساس ارزیابی های انجام شده سال گذشته رتبه پنجم کشور را از نظر اشتغالزایی بین 31 استان کشور کسب کرد.
 
برنامه دو مرحله ای جشن عاطفه ها
 فرید محبی در بخش دیگری از صحبت های خود،با بیان اینکه برای جمع آوری کمک های مردمی در جشنواره عاطفه ها امسال 40 پایگاه پیش بینی شده است، گفت: جشن عاطفه ها در دو مرحله برگزار می شود و این جشن در بیست و چهارم شهریورماه در پایگاههای کمیته امداد و دهم مهرماه در تمامی مدارس سطح استان برگزار می شود.
وی گفت:مرحله اول جشن عاطفه ها از بیست و چهارم شهریورماه با شعار مهر در انتظار همدلی در سطح استان آغاز می شود و 40 پایگاه کمک های مردم را در این جشن دریافت می کنند.
محبی از برگزاري جشنواره عاطفه ها در همه شهرستان هاي استان خبر داد و عنوان كرد: اين جشنواره بیست و چهارم شهریورماه در همه شهرستان ها برگزار؛ ضمن اينكه جشنواره اصلي به ميزباني ياسوج جهت تجليل از خيرين و افرادي كه در برنامه هاي مشاركتي كميته امداد همكاري داشتند، برگزار مي شود.
وی اضافه کرد: پایگاههای کمیته امداد در سطح شهرها روز پنج شنبه ( 25 شهريورماه ) كمك ها را جمع آوري و در روز جمعه نيز در ميعادگاه هاي نماز جمعه سراسر استان كمك های مردمی جمع آوری می شود.
محبی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشنواره عاطفه ها در دهم مهرماه در مدارس استان افزود:  مرحله دوم جمع آوري كمك هاي مردمي جشن عاطفه ها با همكاري آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزي و انجمن اوليا جهت ترويج فرهنگ انفاق و نيكوكاري در مدارس صورت مي گيرد.
 
بهره برداری ار 50 طرح اشتغالزای کمیته امداد/برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله + تصاویر
وی با بيان اينكه طبق برنامه ريزي صورت گرفته پاكت هايي به دانش آموزان جهت وجوهات اهدايي تحويل داده مي شود، ادامه داد: كليه كمك هاي جمع آوري شده توسط هر مدرسه جهت توزيع بين دانش آموزان نيازمند همان مدرسه هزينه مي شود.
محبی تأکید کرد: مردم خير و نوع دوست مي توانند علاوه بر پایگاههای جشن عاطفه ها از طريق شماره گیری #1*8877* با انتخاب نام استان و شهرستان كمك هاي خود به جشن اهداء کنند و شماره حساب  0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده دریافت کمک های مردم به جشن عاطفه هاست.
وي با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 هزار دانش آموز نيازمند تحت پوشش كميته امداد استان هستند، گفت: مردم خیر و نیکوکار هم استانی سال گذشته حدود 13 ميليارد ريال به صورت نقدي وغيرنقدي برای دانش آموزان نیازمند به جشن عاطفه ها مساعدت کردند.
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار