کد خبر: ۲۹۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 05 September 2016
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: در کمیسیون انرژی مجلس سهم اعتبارات نفت از دو درصد به سه درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور امشب در حاشیه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از تصویب افزایش سهمیه نفت به سه درصد در کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و اظهار داشت: این مصوبه پس از تأیید کمیسیون تلفیق در سال 96 اعمال می‌شود.

وی با اشاره به توزیع اعتبارات در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان اینکه روی همه شاخص‌های توزیع بحث دارم تصریح کرد: اعتبارات ماده 180 باید تعیین تکلیف شوند.

هاشمی‌پور افزود: نسبت به توزیع اعتبارات نفت،ماده 180 و استانی هر چهار شهرستان حوزه انتخابیه اعتراض داشته و این موضوع را در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری می‌کنم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه فردا شب در نشستی با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات کهگیلویه را بررسی می‌کنیم، افزود: توزیع اعتبارات ناعادلانه بوده و ابهام‌هایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این شهرستان پروژه‌هایی وجود دارد که با گذشت 10 سال به نتیجه نرسیده و در انتظار اعتبار است افزود: اینکه هنوز در روستاهای دور افتاده دیشموک زنان برای تأمین آب دو کیلومتر پیاده‌روی می‌کنند برای ما و مسؤولان مایه شرمساری است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه بهسازی آسفالت روستایی، جاده‌های عشایری، آبرسانی و جاده‌ها باید در اولویت قرار گیرند تصریح کرد: نهادها و ادارات از توانمندی خود استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار