تابناک کهگیلویه وبویراحمد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: این کنسرت به مدت یک شب در روز پنجشنبه ٢۴تیرماه ١٣٩۵ در سالن شهید ایزدپناه یاسوج در دو سانس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 13 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، فریدون آسرایی آهنگ ساز و خواننده پاپ روز پنجشنبه در سالن شهید ایزدپناه یاسوج به اجرای برنامه می پردازد.
فریدون آسرایی در منطقه آسارا واقع در 40 کیلومتری کرج واقع درجاده چالوس به دنیا آمد. بعد از تحصیلات مقدماتی، در ژوئیه ۱۹۸۷ به شهر ونکوور کانادا مهاجرت کرد و ۱۴ سال در آنجا زندگی کرد. سال ۱۹۸۸ گروه غزال و ۲ سال بعد هم گروه پرواز را با حضور کامران، هنگامه، رامین زمانی و... راه انداخت که ترانه ایران ایرانم از دستاوردهای این قبیل همکاری‌ها است.
از جمله فعالیت های تلویزیونی وی می توان به حضور در شبکه نسیم به عنوان یکی از داوران برنامه شب کوک اشاره کرد.
مهمترین اثر فریدون آسرایی معروف به فریدون، آلبوم غریبه است که از اقبال خوبی هم برخوردار بوده است.
خواننده مطرح موسیق پاپ در یاسوج  و چند نکته
حال فریدون آسرای در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.در همین رابطه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: این برنامه هنری به همت مؤسسه فرهنگی و هنری شوگار و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بارعایت موازین شرعی برگزار خواهد شد.
سید سالار احمدی افزود: این کنسرت به مدت یک شب در روز پنجشنبه ٢۴تیرماه ١٣٩۵ در سالن شهید ایزدپناه یاسوج در دو سانس اجرا خواهد شد.
خواننده مطرح موسیق پاپ در یاسوج  و چند نکته
لزوم توجه به چند نکته
مسئولین فرهنگی استان لازم است به برخی نکات در خصوص اجرایی چنین برنامه هایی توجه داشته باشند.در استان کهگیلویه وبویراحمد حضور خوانندگان پاپ و حتی سنتی مشهور ،چندان مرسوم نبوده است اما با توجه به جاذبه های گردشگری و توانایی های بالقوه این استان برای رونق صنعت توریسم حضور هنرمندان صاحب نام کشوری می تواند گامی در جهت رونق این صنعت و از طرف دیگر انگیزه ای برای خوانندگان بسیار توانای این استان باشد.
از دیگر نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد مدیریت اینگونه مراسمات با توجه به فرهنگ خاص استان کهگیلویه وبویراحمد و واکنش هایی که گاها ممکن است از طرف برخی افراد صورت گیرد هر چند به نظر می رسد واکنش های منفی در این سال ها کمرنگ تر شده است.
یکی از نکات مهم که مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد باید حتما به آن توجه کنند استفاده از ظرفیت بالای موسیقی استان خصوصا در سال های اخیر است چرا که موسیقی محلی متاسفانه تحت تاثیر سبک های نو قرار گرفته و میل به آن در میان جوانان استان در حال رنگ باختن است.
و نکته آخر،استان هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد در میان نسل های باسابقه خود کمتر توجهی به موسیقی پاپ نشان می دهد اما نسل های جوان تر به این نوع موسیقی علاقه زیادی نشان می دهند از همین رو لازم است مسئولین این توجه در میان نسل جوان را جدی گرفته و به گونه برنامه ریزی کنند که جوانان ما نه فقط شنونده های موسیقی های دیگر خوانندگان باشند بلکه خود از خوانندگان و سرمایه گذاران این هنر پر طرفدار در میان جوانان باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار