کد خبر: ۲۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 05 June 2016
به گزارش کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرایی شدن سد تنگ‌سرخ ، کشاورزی بویراحمد شکوفا شده و این سد کمک بزرگی به رونق تولید و اشتغال می‌کند.

 جعفر گوهرگانی  در بازدید از برخی طرح‌های کشاورزی شهرستان بویراحمد با اشاره با اینکه  این شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود افزود: این شهرستان توانایی و ظرفیت کشت بیشتر محصولات کشاورزی و باغی را دارد لذا باید برای کمک به اشتغال و رشد تولید در این شهرستان همه مسؤولان همت لازم را داشته باشند.
به نقل از فارس،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از پی‌گیری تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تزریق به بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: مسؤولان و نمایندگان مجلس با همه توان پی‌گیر این موضوع هستند.
وی گفت: پی‌گیری‌های خوبی تاکنون برای شکوفایی کشاورزی این شهرستان توسط مسؤولان صورت گرفته و کارهای خوبی نیز در زمینه آبیاری تحت فشار در این شهرستان و در روستاها و دهستان‌های مختلف انجام شده است.
گوهرگانی با بیان اینکه باید توان خود را برای ایجاد صنایع تبدیلی و سردخانه‌ای در این شهرستان و سایر نقاط استان بگذاریم، افزود: بخشی از تولید باغداران در این شهرستان و شهرستان دنا به دلیل کمبود فضای سردخانه‌ای و همچنین صنایع تبدیلی از بین می‌رود و یا سود آن به جیب دلالان می‌رود.

وی افزود: با همه توان از کشاورزان و باغداران حمایت کرده و در بخش کشاورزی از کسانی که توان سرمایه‌گذاری را داشته باشند استقبال می‌کنیم.

این مسؤول گفت: یکی از طرح‌های مهم در شهرستان بویراحمد سد تنگ‌سرخ است که در صورت اجرایی شدن این سد، تحول و شکوفایی را در کشاورزی شهرستان بویراحمد شاهد خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار