مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت:در نظر داریم یک جنگ شادی با برنامه های متنوع شاد و فرهنگی با حضور چهره های طنز و نمایش در شهر لیکک برگزار کنیم.
کد خبر: ۲۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 23 April 2016
به گزارش سایت خبری آوای ماغر؛مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغراز برگزاری جنگ شادی و جشن بزرگ هفته سلامت در شهر لیکک خبر داد.
مسلم دردارنژاد گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی بمناسبت هفته سلامت و در راستای شادی آفرینی و ایجاد روحیه نشاط در مردم، یک جنگ شادی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می کند.
وی افزود:این جشن با اجرای مجری توانمند سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ،فردین یزدانی، نمایش طنز ایرج شفیعی، فردین یزدانی و شعر محلی طنز رسول سنایی برگزار می شود.
دردار نژاد افزود: در این جنگ شادی همشهریان شاهد اجرای موسیقی محلی حبیب الله بازیار خواهند بود.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی تصریح کرد: دکتر چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سخنران و مهمان ویژه این برنامه است .
دردار نژاد در پایان با دعوت از عموم شهروندان جهت حضور در این برنامه شاد فرهنگی، گفت:این برنامه روز یکشنبه 5 فروردین ساعت 9 شب در محوطه دبیرستان شهید سمیه شهر لیکک برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار