رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از کمبود 150 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: کمبود فضای آموزشی، آموزش و پرورش را با بحران جدی مواجه کرده است.
کد خبر: ۲۱۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 16 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌اکبر هاشمی‌اصل ظهر امروز در نشست برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود فضای آموزشی در مدارس شهرستان بویراحمد گفت: آموزش و پرورش شهرستان برای سال تحصیلی 96 - 95 با کمبود 150 کلاس درس مواجه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان افزود: به دلیل مهاجرت بی‌رویه به شهر یاسوج جمعیت دانش‌آموزی شهرستان سالانه در حال افزایش است و همین عامل موجب کاهش فضای آموزشی در حاشیه شهرهای شده است.

وی تصریح کرد: برخی از جمعیت دانش‌آموزی در حاشیه شهرهای مادوان، بله‌زار، مهریان و سرآبتاوه ساکن می‌شوند که در صورتی که این مشکل حل نشود تبدیل به بحران جدی در سطح شهرستان می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری به دلیل نبود فضا و امکانات لازم برخی از دانش‌آموزان در مدارس بلوکی که در حیاط مدارس احداث شده مشغول به تحصیل می‌شوند که این کار خطراتی را به همراه دارد.

هاشمی‌اصل بیان کرد: خیرین مدرسه ساز برای احداث مدارس تنها به مناطق محروم توجه نداشته باشند بلکه احداث مدرسه در حاشیه ‌شهرها لازم و ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار