رئیس اداره آموزش و پرورش چرام گفت: 10 مدرسه با 66 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان چرام اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۲۰۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 26 March 2016
صدرالله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی از 28 اسفند شروع شده است، اظهار کرد: پذیرش به صورت اینترنتی بوده و تا 13 فروردین مدارس در اختیار مسافران قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به اینکه دغدغه آموزش و پرورش شهرستان چرام فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین است، عنوان داشت: ستاد خدمات آموزش و پرورش چرام در ایام نوروز تمام وقت فعال است.

وی افزود: بازدید و نظارت مستمر بر روند اسکان و ارائه خدمات مطلوب و همچنین تلاش در جهت رفع مشکلات احتمالی در اولویت ستاد خدمات سفر آموزش و پرورش قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان چرام به لحاظ گردشگری متنوع و دارای جاذبه‌های بسیار خوبی بوده به ‌طوری که بر اساس پالایش آمار گردشگران در مدارس، شاهد حضور این افراد از استان‌های مختلف کشور از جمله استان‌های همجوار هستیم.

عزیزی، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمت‌رسانی به فرهنگیان را از اهداف مهم ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان چرام ذکر کرد و بیان داشت: 10 مدرسه درجه الف، ب و ج با 66 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان چرام اختصاص داده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چرام تصریح کرد: از این تعداد هشت مدرسه در شهر چرام و دو مدرسه در شهر سرفاریاب تجهیز شده و در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی به ارائه آماری از اسکان مسافران نوروزی تا روز سوم فروردین در چرام پرداخت و ابراز کرد: 27 خانواده فرهنگی به تعداد 215 نفر در مدارس چرام اسکان داده شده‌اند.

عزیزی خاطر نشان کرد: پنج خانواده غیرفرهنگی به تعداد 35 نفر نیز در مدارس این شهرستان تا روز سوم فروردین اسکان داده شده‌اند.

این مسئول همچنین اظهار کرد: تا پایان روز پنجشنبه پنجم فروردین یک هزار و 200 نفر در قالب 160 خانواده در این کلاس‌ها اسکان یافته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار