کد خبر: ۲۰۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 24 March 2016
کبنانیوز؛آب شرب یکی از دغدغه‌های اصلی و همیشگی مردم شهر سرفاریاب و روستاهای عزیزی، خلیفه‌ای، جمال‌الدین، گرگی و (جمال آباد) دهنو اسلام آباد و چندین روستای دیگر می‌باشد که از یک چشمه تامین و به صورت سقلی وارد مخزن ذخیره می‌شود که به محض بارش باران گل آلود و غیرقابل شرب می‌شود.

مردم سر فاریاب همانند سایر مردم ایران حق استفاده از آب شرب سالم را دارند، خواسته مردم بعد از گذشت قریب ۳۵ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران استفاده از آب شرب سالم و بهداشتی می‌باشد که خواسته به حق و معقولی است.

رفع مشکلات موجود نیازمند همکاری همه جانبه مردم و مسئولان می‌باشد و شهروندان سر فاریابی باید با صرفه‌جویی در آب مصرفی، کنتور گذاری و پرداخت آب بهاء مسئولان را در خدمات رسانی یاری دهند.

البته حرف مردم این است که اول آب سالم و خوب به در خانه‌های ما بیاورید تا پرداخت آب بها بدهیم نه آبی که درتصویرمشاهده می‌نمایید. مسئولان محترم برای شانه خالی کردن اززیربارمسئولیت دادن آب شرب سالم به شهرسرفاریاب و روستاهای اطراف حرف نامربوط می‌زنند می‌گویند مردم محترم سر فاریاب بهای آب شلی و گل آلودرابدهندتامافکری به حال این آب گل آلود کنیم

انتظار داریم مسئولین محترم استانی و شهرستانی در راستای ساماندهی این معضل اجتماعی نهایت همکاری را با هم داشته باشند.
ab-hashmi
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار