به گزارش ریواس، دکتر البرز بنام از ثابت قدم‌ترین نیروهای جریان اصلاح‌طلبی که نتوانست برای خدمت به مردم دیارش از فیلتر شورای نگهبان بگذرد، بیانیه‌ای را خطاب به مردم کهگیلویه بزرگ، اصلاح طلبان و هوادارانش صادر کرد.
کد خبر: ۱۸۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 21 February 2016
متن این بیانیه بدین شرح است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم »

انتخابات امسال پیام های زیادی در بر دارد. هم برای مردم و هم برای مسؤلین. پیام های آشکاری که نیازی به گفتن این حقیر ندارند و خود گویا هستند. اما تشکر بنده از همه ی شما مردم شریف شهرستان های چهارگانه به علت لطف و محبت فراوانی که در طول این چند ماهه به اینجانب داشتید، هر چه بیان شود کم است.

ای کاش اجازه ی خدمت به شما بزرگواران را میدادند تا آن گونه که شایسته ی شما مردم عزیز است، الطاف شما را جبران کنم. امیدوارم نتیجه ی انتخابات امسال، سربلندی شما مردم فهیم باشد و گامی رو به جلو برای کشور.

اکنون که خرد جمعی توسط عده ای از دوستان عزیز ما تحت عنوان شورای اصلاح طلبان شهرستان های کهگیلویه، چرام،لنده و بهمئی به این نتیجه رسیدند که برادر خوب، شایسته و وارسته ای چون دکتر کامرانی را به عنوان کاندیدای اجماع معرفی نمایند، به احترام این دوستان و شخص دکتر کامرانی، ضمن تبریک به ایشان و خسته نباشید به دوستان، از مردم شریف و خوب کهگیلویه ی بزرگ تقاضای حمایت و همراهی دارم.

به همه ی اصلاح طلبان شهرستان نیز توصیه می کنم که در این شرایط خاص، فعلاً ” ایده آل ها ” را کنار بگذارند و از قضاوت های ” بدهنگام ” پرهیز نمایند و برای نشان دادن شأن و منزلت تک تک مردم صبور این خطه و جایگاه نمایندگی آنان، پا به این عرصه بگذارند، تا با رای دادن به دکتر کامرانی دو کار را انجام داده باشیم: اولاً، خدمتی اندک به مردم کهگیلویه کنیم تا این رکود بیست و چند ساله ی آنان ادامه نیابد و ثانیاً، رای به نظام مقدس خویش داده باشیم، نظامی که بنیاد آن با اهداف بزرگ و آرمان های شریفی نهاده شد.

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَكُم مِّنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ ( آل عمران – آیه ۱۰۳ )

و همگى به ريسمان خدا چنگ زنيد، و پراكنده نشويد و نعمت خدا را بر خود ياد كنيد. آن گاه كه دشمنان [يكديگر] بوديد، پس ميان دلهاى شما الفت انداخت، تا به لطف او برادران هم شديد و بر كنار پرتگاه آتش بوديد كه شما را از آن رهانيد. اين گونه، خداوند نشانه‏ هاى خود را براى شما روشن مى‏كند، باشد كه شما راه يابيد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دکتر البرز بنام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار