کد خبر: ۱۸۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 20 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به مشخصات انسان‌های منافق، اظهار کرد: ظاهر انسان‌های منافق اهل صلاح بوده در حالیکه در واقعیت دشمن اسلام هستند.

وی با تاکید به عبرت گرفتن از داستان‌های قرآن، افزود: اگر در جامعه مردم خواب بروند، دشمنان بر آنها مسلط می‌شوند ضمن این که اگر آنها مومن بوده و اعتقاد و بصیرت داشته باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند بر آنها مسلط شود چون ایمان از هر اسلحه‌ای قدرتمندتر است.

امام جمعه یاسوج با بیان این که دشمنان همواره در تلاش هستند که انقلاب را با شکست مواجه کنند، یادآور شد: دشمن همیشه با تبلیغات سوء و نقشه بیشترین تلاش خود را جهت شرکت نکردن مردم در مراسماتی مانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و انتخابات می‌کند.

وی در ادامه متهم کردن و بدبین بودن به شورای نگهبان را خلاف شرع دانست و خاطر نشان کرد: اعضای شورای نگهبان افرادی حوزوی و بزرگ هستند و باید مطمئن باشیم شورای نگهبان طبق قانون افراد را تایید یا رد صلاحیت کرده است.

حسینی بر حفظ آبروی مردم و کاندیداها در زمان تبلیغات توسط همدیگر تاکید و تصریح کرد: بدبینی نکنید، به همدیگر تهمت نزنید و آبروی یکدیگر را نبرید.

وی مردم را بیدار و هوشیار دانست و بیان داشت: مردم در لابه‌لای این صحنه‌ها حقیقت را دیده و افراد شایسته‌ای را که برای جامعه نفع داشته و دلسوز انقلاب هستند، انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه یاسوج خدشه‌دار کردن شخصیت دیگران برای اثبات شخصیت خود را خلاف شرع عنوان و اضافه کرد: مردم ما همواره با درایت و کمک از مبانی دینی افراد شایسته و اصلح را انتخاب کرده‌اند.

حسینی به حماسه‌آفرینی مردم در روز 22 بهمن و تقدیر مقام معظم رهبری از آنها اشاره و تصریح کرد: مردم در روز هفتم اسفند با حضور گسترده و حداکثری خود پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح باری دیگر حماسه‌ای عظیم خلق خواهند کرد که یادگار خواهد ماند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ایشان را بانویی بزرگ، صبور و اسوه همه زنان عالم عنوان کرد و گفت: امیدواریم شفاعت این بانوی بزرگوار شامل حال همه مردم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار