توسط مدیرکل آموزش وپرورش صورت گرفت:
زارع پور:همزمان با لحظه تاریخی ورود امام به میهن زنگ انقلاب در2هزار و500آموزشگاه کهگیلویه وبویراحمد نواخته می شود.
کد خبر: ۱۷۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 30 January 2016
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:این آئین از ساعت9صبح در مدارس استان آغاز ودر ساعت9و33دقیقه زنگ گلبانگ انقلاب نواخته می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، زارع پور در همایش تشریح برنامه های دهه مبارک فجرگفت:برگزاری جشن های مدرسه ای انقلاب با محوریت دانش آموزی، تجدید پیمان با شهدا با حضور در گلزار شهدا،نشست های پرسش وپاسخ،برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب،برگزاری مسابقات علمی وهنری و ورزشی از مهمترین برنامه های مدارس در ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی به ویژگیهای خاص بنیانگذار کبیر انقلاب اشاره کرد وگفت:امام خمینی(ره)فردی با ابعاد دینی-اخلاقی-علمی-فلسفی وبا برخورداری از خلوص صبر-شجاعت وپایداری انقلاب اسلامی را هدایت تا با حضور مردم به پیروزی رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:چون کار امام رنگ خدایی داشت دوستی ایشان در دل مردم قرار گرفت وهمراه وی شدند.

وی گفت:دشمن شناسی امام خمینی(ره)از دیگر ویژگیهای برجسته ایشان بود که با شناخت و بابرخورداری از شجاعت ومقاومت در برابر آنان ایستاد.

 زارع پور گفت:مردم شناسی ومردم باوری امام باعث شد تا با اتکا به خداوند متعال و وحدت خون هزاران شهید استقلال آزادی جمهوری اسلامی را به ثمر رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار