رئیس بنیاد شهید چرام گفت: ان شاءالله در ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استانی طرح برق رسانی به گلزارهای شهدای شهرستان چرام به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۶۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 25 January 2016
کرامت رواز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام با اشاره به عدم وجود روشنایی در گلزارهای شهدای شهرستان چرام، اظهار داشت: این امر باعث نارضایتی خانواده معظم شاهد و ایثارگر شده بود که با پیگیری های بعمل آمده از سوی بنیاد شهید شهرستان و با همکاری اداره برق چرام طرح برق رسانی به این گلزارهای شهدا آغاز شده و در دست اجرا می باشد.
وی افزود: ان شاءالله در ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استانی طرح برق رسانی به گلزارهای شهدای شهرستان چرام به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام، خاطرنشان کرد: تاکنون کار برق رسانی به گلزار شهدای روستاهای پاده با دو شهید، تیرآبگون با یک شهید، سرفاریاب مرکزی با دو گلزار شش و دو شهیدی صورت گرفته است و برق رسانی به 12 گلزار دیگر نیز در حال انجام می باشد.
رواز در پایان با قدردانی از زحمات اداره برق شهرستان، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه سراسری کشور کار برق رسانی به گلزارهای شهدا با همکاری ادارات برق به صورت رایگان انجام می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار