با حضور مسئولان کشوری سید فرج الله نظرپوررئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمدمعرفی شدو از خدمات محمود موسوی قدردانی شد
کد خبر: ۱۶۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 20 January 2016
 به گزارش سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با حضور جانشین ستاد مرکزی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی با تاکید بر اینکه روح فداکاری مالی در این استان کم است، گفت: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت آن بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارد و بر همین اساس میزان مشارکت مردم این استان در بازسازی عتبات عالیات کمتر از سایر استان‌ها است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ عاشق و علاقمند به خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و هستند و شیعه بودن صد درصدی جمعیت استان تاییدی بر این مدعا است.

وی بیان کرد: ‌مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس توان مالی خود آمادگی لازم برای مشارکت در اجرای پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را دارند.

در ادامه رئیس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد خدمت در جمهوری اسلامی را عبادت دانست و گفت: در شرایط کنونی بازسازی عتبات عالیات بزرگترین عبادت است.

محمود موسوی با بیان اینکه 90 درصد از کارکنان مجموعه ستاد عتبات عالیات کشور از بازماندگان جنگ هستند، گفت: امیدواریم تمام مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد عتبات عالیات را حمایت کنند تا میزان آمار پایین کمک‌های مردمی به عتبات عالیات را افزایش دهیم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم سید فرج‌الله نظرپور به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات محمود موسوی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار