فرماندار لنده گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای کوچک کردن دولت و ارائه خدمات بهتر به مردم بیش از 600 خدمت به بخش خصوصی واگذار شد.
کد خبر: ۱۶۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹ 16 January 2016
فرماندار لنده گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای کوچک کردن دولت و ارائه خدمات بهتر به مردم بیش از 600 خدمت به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین باجه ثبت احوال در پیشخوان خدمات دولت لنده گفت: در راستای خصوصی‌سازی و ارائه خدمات بهتر مراکز پیشخوان خدمات دولت در سطح شهرها و بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این مراکز خدماتی پاسخگویی به مردم نیز سریع‌تر انجام خواهد شد، تصریح کرد: در سطح کلان بیش از 600 خدمت به مراکز خصوصی از جمله مراکز پیشخوان خدمات دولت ارائه شده و این مکهم در سطح کشور گسترش یافته است.

فرماندار لنده یادآور شد: البته باید بدانیم که شهرستان لنده زیرساخت‌های لازم از جمله اینترنت و ... را نداشته و این مهم یعنی خصوصی‌سازی و ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت نیز در این شهرستان به تأخیر افتاده است.

مرادی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید بستر لازم برای ورود بخش خصوصی‌ به ارائه خدمات به مردم فراهم کنند.

وی تأکید کرد: با ارائه خدمات توسط بخش خصوصی بسیاری از کارهای زمان‌بر در ادارات کاهش می‌یابد و این مهم تحت نظارت دولت انجام خواهد شد.

*فرهنگ‌سازی لازم برای مراجعه مردم به دفاتر پیشخوان دولت انجام شود

امام جمعه شهرستان لنده نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان لنده گفت: تشویق و ترغیب مردم برای استفاده از خدمات پیشخوان دولت خود می‌تواند به ارائه خدمات بهتر در شهرستان کمک کند.

حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل افزود: بسیاری از کارهای انجام شده توسط ثبت احوال به چشم نمی‌آید ولی باید بدانیم که اساس برنامه‌ریزی و توسعه هر کشور آمار و اطلاعاتی است که ثبت‌احوال به مراجع مربوطه ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: تشویق مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند و استفاده از خدمات آن بسیار ضروری است و باید بدانیم این روند در ارائه خدمات بهتر به مردم، برنامه‌ریزی برای توسعه، اساس تقسیم بودجه و تأثیرگذارترین خدمت در برگزاری انتخابات خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار