همایش آموزش راههای پیشگیری از اعتیاد جهت یک صد نفر از مددجویان کمیته امداد چرام برگزار شد
کد خبر: ۱۶۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 12 January 2016
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از برگزاری همایش آموزش راههای پیشگیری از اعتیاد جهت یک صد نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، علی حسن مظاهری گفت: همایش آموزش راههای پیشگیری از اعتیاد با حضور یکصد نفر از مددجویان در شهرستان برگزار شد.
وی ضمن بیان این مطلب افزود: این همایش به منظور آموزش خانواده های تحت حمایت از اثرات مخرب اعتیاد ، انواع مواد مخدر و اثرات آنها و همچنین نقش اولیاء در جلوگیری از اعتیاد فرزندان با حضور مددجویان و با همکاری فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان برگزار شد.
مظاهری ضمن اشاره به مفهوم خانواده، اظهارکرد : خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی یک جامعه در صورت سلامت فکری می تواند اسباب تحول شگرفی در جامعه شود.
وی ضمن بیان اهمیت تشکیل خانواده، مهمترین هدف تشکیل خانواده را تربیت فرزندان صالح در جامعه دانست وگفت : حال که تربیت فرزندان صالح تا این اندازه اهمیت دارد باید متوجه باشیم تا فرزندان مان در بلای خانمان سوز اعتیاد گرفتار
نشوند.
مظاهری اظهارکرد: خانواده ها می توانند فرهنگ کار را در بین فرزندان خود از همان دوران طفولیت نهادینه کنند تا در بزرگی و سن جوانی فرزندان بتوانند با کسب و کار و درآمدزایی به استقلال و توانمندی برسند.
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام از همکاری بسیار خوب ناحیه انتظامی شهرستان در کنترل مسایل اجتماعی از جمله اعتیاد و جلوگیری از نزاع های محلی و دسته جمعی ، تقدیر و تشکر نمود.
در این همایش کارشناس ارشد حوزه ی انتظامی و فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان به هجمه های تخریبی فرهنگی از جمله اعتیاد اشاره کرد وگفت : متاسفانه گرایش به اعتیاد به علت عدم کنترل خانواده ها و دسترسی آنان به مواد مخدر زیاد شده و خانواده می تواند به عنوان مهمترین اهرم نظارتی بر اعتیاد این روند روبه رشد را در حد
قابل قبولی تعدیل کند.
سرگرد موسوی گفت : امروزه هجمه های دشمنان متوجه کانون خانواده است تا از طریق ماهواره و گسترش فرهنگ بی بندباری و سایر موارد شیرازه ی خانواده را از هم بپاشد و در این راستا خانواده ها باید هوشیار باشند.
در پایان هم هدایایی به تعدادی ازشرکت کننده گان اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار