تابناک کهگیلویه و بویر احمد
استفاده از ظرفیت خیرین در جهت بهبود کیفیت زندگی نیازمندان موضوعی است که همت عمومی و ترویج فرهنگ آن را بصورت فوری و همگانی طلب می کند.
کد خبر: ۱۵۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 07 January 2016
استفاده از ظرفیت خیرین در جهت بهبود کیفیت زندگی نیازمندان موضوعی است که همت عمومی و ترویج فرهنگ آن را بصورت فوری و همگانی طلب می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،تعدادی نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت بخش سرفاریاب توسط مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش سرفاریاب توزیع گردید.
این اقلام شامل دفتر،مداد،پاک کن و برخی دیگر از نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان می شد.
صدرالله آزاد در گفت و گو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد به گستردگی محرومیت استان و شهرستان چرام اشاره کرد و افزود:هر از چندگاهی با استفاده از کمک های خیرین برخی مایحتاج ضروری دانش آموزان را تهیه و بین آنها توزیع می کنیم.
آزاد در ادامه گفت:بسیاری از مناطق و روستاهای بخش سرفاریاب به کمک خیرین نیازمند است و انتظار دارد که کسانی که توانایی کمک در این زمینه را دارند نهایت همکاری را بنمایند.
مسئول نمایندگی بخش سرفاریاب ار مدیریت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه که در تهیه ی اقلام توزیع شده همکاری و مساعدت نمود کمال تشکر را به عمل آورد و خواستار ترویج این فرهنگ حسنه در میان اقشار مردم شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
خدایی هرچه می توانید کمک های خیرین را جمع کنید و به مناطق محروم بیاورید
اولیاء دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
تقدیر وتشکر از آزاد عزیز نمایندگی سرفاریاب دگرگون شد کارکنان نمایندگی با علاقه وانگیزه مشغول خدمت وانجام وظیفه هستند واقعا دانش آموزان بخش سرفاریاب احساس خوشحالی دارند ودراوج پیشرفت هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار