استاندار کهگیلویه وبویراحمد آشنایی با عمق مشکلات و خواسته های مردم را یکی از رویکردهای مهم دیدارهای عمومی خود دانست و گفت: ملاقات های رودرو فرآیند خدمت رسانی مطلوب به مردم را تسهیل خواهد کرد.
کد خبر: ۱۵۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 05 January 2016
استاندار کهگیلویه وبویراحمد آشنایی با عمق مشکلات و خواسته های مردم را یکی از رویکردهای مهم دیدارهای عمومی خود دانست و گفت: ملاقات های رودرو فرآیند خدمت رسانی مطلوب به مردم را تسهیل خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز دوشنبه در سلسه دیدارهای مستقیم خود با مردم در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: این دیدارها علاوه بر امر تسهیل گری در رفع مشکلات مردم به نوعی آزمونی برای ارزیابی دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی در سطح استان نیز بشمار می رود.
وی با بیان اینکه در دیدارهای عمومی با مردم درخواست ها و دغدغه های متعددی بیان می شود، افزود: دربرخی موارد کم کاری مدیر و یا کارشناس مربوطه و ناآگاهی نسبت به قوانین و مقررات از سوی مسئولان مربوطه آشکار است.
خادمی تصریح کرد: بدون شک اگر مدیر و یا کارشناس و نیروی انسانی در دستگاه مربوطه به خوبی نسبت به قوانین و دستورالعمل ها آشنایی داشته باشند دلیلی برای معطل ماندن آن فرد متقاضی و درخواست کننده برای دیدار با استاندار وجود ندارد.
وی به انواع درخواست های مردمی در دیدارهای مستقیم خود اشاره کرد و گفت: هم درخواست هایی که قابلیت اجرایی و توجیه منطقی و قانونی را داشته است، وجود اشت و هم مراجعاتی که فاقد مکانیسم ها و فرآیندهای قانونی لازم بود، به طور معمول از سوی متقاضیان و افراد در خواست می شد.
خادمی تصریح کرد: البته در خواست هایی هم بوده که دارای شرایط و رعایت الزامات قانونی بوده اما شرایط و ابزار لازم و حاکم در استان و یا توان اجرایی کافی برای ارائه یک جواب مثبت و قانع کننده به متقاضی وجود نداشته است.
وی عمده درخواست های مردمی در دیدار عمومی امروز را نیز بیشتر در حوزه اشتغال، مساعدت های مالی و رفع مشکلات و موانع مربوط به طرح های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری اعلام کرد.
خادمی تاکید کرد: این دیدارها نیز در راستای شعار محوری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی و عاملی برای تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امور اجرایی خواهد بود.
سید موسی خادمی علاوه بر سفرهای شهرستانی در قالب کاروان همدلی همزبانی و دیدارهای عمومی با مردم بخش ها و مناطق مختلف استان تاکنون نیز بیش از 30 دیدار مردمی مستقیم در محل استانداری استان با مردم داشته است.
وی همچنین قرار است روز سه شنبه هفته جاری بهمراه مدیران کل دستگاه هیا مختلف اجرایی استان نیز در قالب کاروان همدلی و همزبانی به بخش پاتاوه شهرستان دنا حضور یابند و با مردم این دیار دیدار مستقیم داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار