با سرلوحه قرار دادن فرمایش رهبری مبنی برحق‎الناس بودن رأی مردم، از زمان پذیرفتن مسئولیت بخشداری پاسداری از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانم.
کد خبر: ۱۵۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 30 December 2015
طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حسین امیریان به عنوان بخشدار دیشموک منصوب شد.
بنابراین گزارش،چهار شنبه۹ دی ساعت ۱۲ ظهر مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید در دیشموک برگزار می‌شود.
حسین امیریان در پاسخ به سئوالات خبرنگاران با تأیید این خبر و با بیان اینکه اصلاح‌طلب هستم، اظهار کرد: بنده در بخشداری دیشموک نماینده مردم، طیف‌های مختلف سیاسی و در واقع نماینده دولت جمهوری اسلامی هستم و اصلی‌ترین هدفم عمران و آبادی در سطح این بخش است.
وی با بیان اینکه همه باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنند، افزود: ولایت فقیه محکم‌ترین سد در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌ها است و امنیتی که اکنون در کشور ما حاکم است به خاطر داشتن نعمت ولایت فقیه است.
وی اضافه کرد: معتقدم این منطقه طی سالیان گذشته در بسیاری از موارد فراموش شده است و تلاش خواهم کرد تا با تمام وجود محرومیت و مظلومیت حاکم براین بخش را به گوش مسئولین برسانم.
امیریان اصلی‌ترین دغدغه مردم را در این بخش موضع اشتغال و بیکاری جوانان دانست و افزود: برنامه‌ریزی برای بخش دیشموک باید مبتنی بر پتانسیل‌های منطقه باشد.
وی «بن‌بست» بودن دیشموک را از دیگر معضلات منطقه برشمرد و گفت: با متصل شدن به جاده اصلی پاتاوه -دهدشت و امکان ارتباط آسان با مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، می‌تواند در توسعه این بخش تاثیرگذار باشد.
امیریان با اشاره به انتخابات آتی، بیان کرد: با سرلوحه قرار دادن فرمایش رهبری مبنی برحق‎الناس بودن رأی مردم، از زمان پذیرفتن مسئولیت بخشداری پاسداری از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانم.
وی از رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار محرومیت‌ها و موفقیت‌ها در این منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.
امیریان جایگزین «صالح دادی‌نژاد» می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار