فرماندار لنده گفت: شهرستان لنده در سنوات گذشته بالاترین آمار و درصد حضور و مشارکت مردم در انتخابات را داشته که این خود نشانه‌ای از عشق و ارادت به نظام و انقلاب و پایبندی به ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۱۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 23 December 2015
فرماندار لنده گفت: شهرستان لنده در سنوات گذشته بالاترین آمار و درصد حضور و مشارکت مردم در انتخابات را داشته که این خود نشانه‌ای از عشق و ارادت به نظام و انقلاب و پایبندی به ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده، انتخابات را عرصه‌ حضور و مشارکت عمومی مردم در سرنوشت کشور خواند و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ماهیت سیاسی و اجتماعی خود را برپایه حضور و مشارکت عمومی مردم بنا نهاده است.

وی افزود: ایران اسلامی به پشتوانه حضور و همراهی و مشارکت عمومی مردم در همه عرصه‌های مختلف توانسته افتخارات و دستاوردهای ارزشمندی را برای خود به یادگار بگذارد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌دانند، تا زمانی که مردم در تعیین سرنوشت و آینده کشور خود دخیل هستند نخواهند توانست تزلزلی در ارکان این کشور و نظام به وجود آورند.

مرادی افزود: دشمنان نظام با طراحی برنامه‌های مختلف سعی در ایجاد خلل در رابطه مردم و نظام دارند ولی بصیرت و تدبیر و هوشیاری رهبر معظم انقلاب در آغاز سال 94 همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخته است.

وی خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کنیم که این نقشه‌ها تنها به امسال ختم نشده بلکه از آغاز شکل‌گیری انقلاب و تدوام و تثبیت آن ادامه داشته و هر بار نیز این بصیرت و هوشیاری رهبری باعث بیداری ملت ایران و خنثی‌ شدن آن توطئه‌ها شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: امسال هم دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که در سرنوشت نظام و انقلاب و کشور بسیار مؤثر می‌باشد.

مرادی یادآور شد: بسترسازی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فارغ از هرگونه جناح و حزب و گروه خاصی وظیفه همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان می‌باشد.

وی افزود: اختلاف سلایق و اندیشه‌ها نباید زمینه‌ساز بی‌اعتمادی و یا عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود و باید بدانیم که شاکله برگزاری انتخابات در کشور ما قانون اساسی بوده و هست.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به آمادگی دستگاه‌های مجری انتخابات در شهرستان اشاره کرد و گفت: در شرف ایجاد بستری مناسب برای جذب اعتماد مردم همچون سال‌های گذشته هستیم و برنامه‌ریزی لازم برای جذب این مشارکت در سطح شهرستان انجام شده و می‌شود.

مرادی افزود: شهرستان لنده در سنوات گذشته بالاترین آمار و درصد حضور و مشارکت مردم در انتخابات را داشته که این خود نشانه‌ای از عشق و ارادت به نظام و انقلاب و پایبندی به ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار