امام جمعه یاسوج گفت: آل سعود خادم حرمین شریفین نیستند بلکه خائن الحرمین هستند.
کد خبر: ۱۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 13 December 2015
امام جمعه یاسوج گفت: آل سعود خادم حرمین شریفین نیستند بلکه خائن الحرمین هستند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه شرط قبولی اعمال یک مسلمان تقوا و پرهیزگاری و اخلاص است، افزود: خواندن نماز، پرداخت زکات و باور به روز قیامت و شرکت نکردن در مجلس گناه مسلمانان را از رفتن به جهنم نجات می دهد.

وی ضمن تسلیت رحلت شهادت گونه رسول گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) به همه مسلمانان بخصوص شیعیان بیان کرد: زائران زیادی اعم از شیعه و سنی در این روزها بصورت پیاده روی به سمت مشهد و حرم امام رضا(ع) برای شرکت در مراسم شهادت این امام بزرگوار در حرکت هستند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وقف امر پسندیده و ماندگار است، خاطرنشان کرد: مالی را که در راه خدا داده شود تا منافع آن به مراکز عمومی، حوزه های علمیه، بیمارستانها و مراکز درمانی، یتیمان و مستحقان برسد، وقف می نامند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امسال در اربعین حسینی 26 میلیون زائر در این مراسم شرکت کردند، تصریح کرد: دولت و مسئولان عراق با تمام مشکلاتی که داشتند توانستند امنیت زائران اربعین را به خوبی تأمین کنند و پذیرای این جمعیت عظیم باشند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه از مسئولان دستگاههای مختلف برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نیز تشکر می شود، ادامه داد: شرکت 26 میلیون نفر زائر بدون از ایجاد مشکل در مراسم اربعین حسینی روی مسئولان عراق را سفید و روی آل سعود را سیاه کرده است. آل سعود خائن بعلت بی لیاقتی و بی کفایتی نتوانست حج را که حدود دو میلیون نفر بودند را مدیریت کند تا فاجعه منا به بار آمد.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: آل سعود و وهابی هایی که مسلط بر عربستان نام این کشور را از حجاز به عربستان تغییر دادند. آل سعود نژادا یهود زاده هستند و به همین خاطر با رژیم غاصب، جنایتکار و کودک کش صهیونیستی همراه شده اند و برعلیه مسلمانان جنایت می کنند. آل سعود خائن الحرمین هستند که با همکاری اربابشان آمریکا، امارات متحده عربی، قطر و ترکیه برعلیه مسلمانان مرتکب جنایت می شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ورود نیروهای نظامی ترکیه به خاک کشور عراق اظهارکرد: این اقدام و حضور به دستور آمریکا و اروپا برای حمایت از تروریستها و تکفیریها و منافعی که دارد، است. ترکیه همفکر، همپیمان و همدست با تروریست ها و تکفیریهاست.

وی تأکید کرد: ملت ایران اسلامی از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا نمی ترسند چراکه اگر آمریکا می توانست تاکنون نظام جمهوری اسلامی ایران را تحمل نمی کرد و ان شاء الله نخواهد توانست و این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به 16 آذر و روز دانشگاه بیان کرد: در 16 آذر امسال در برخی از دانشگاههای کشور سخنرانان مطالبی را گفتند که با شأن استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان ایرانی سازگاری ندارد و برخی سخنرانان کار کردند که دشمنان نظام اسلامی را خوشحال کردند. مسئولان، زائران اربعین حسینی و مردم چرا از این مسایل غافلند؟

حجت الاسلام حسینی گفت: چرا برخی ها به نام دانشجو تریبونی را به دست بگیرند و حرف هایی را بزنند که تمامیت کشور و شهدا را زیر سوال ببرند و باعث خوشحالی دشمنان اسلام و انقلاب شوند؟. مردم هوشیار و بیدار باشید و اجازه ندهید از کسانی دعوت شود که جایی ندارند و این سرزمین پاک و شهید پرور را آلوده نکنند.

وی با اشاره به اینکه اسفند ماه امسال دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، بیان کرد: در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی بطور میانگین هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شد و تمام ارکان نظام و کشور حتی مقام معظم رهبری که از سوی مجلس خبرگان رهبری انتخاب می شود، منتخب مردم هستند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مردم و مسئولان در انتخابات اسفند ماه مواظب باشند که منافع ملی و عمومی را فدای منافع شخصی نکنند، اختلاف افکنان را بشناسند و از خود دور کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان و متولیان امر باید جلوی جشن عروسی هایی که اقدام به ساز و آواز، رقص و پایکوبی مختلط زن و مرد می شود را بگیرند و با آنها برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار