اگر در این استان در امر طلاق مداخله صورت گیرد که راحت ترین راهکار آن ارجاع به مشاور است، شاهد کاهش درصد طلاق خواهیم بود آنچنان که در بعضی از استان ها شاهد کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی دادخواست های طلاق منجر به صدور حکم طلاق بوده ایم.
کد خبر: ۱۳۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 24 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون برنامه ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نرخ رشد ۱/۳درصدی جمعیت در سال های گذشته گفت: این امر به دلیل افزایش جمعیتی است که در گذشته داشتیم و پیامد سیاست های جمعیتی به طور مستقیم نیست.
وی ادامه داد: میزان ازدواج ها در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به یک دهه قبل رشد چندانی نداشته است و حتی کاهش هم داشته و همچنین طلاق رشد ۳ برابری داشته، بنابراین بخش مهمی از کسانی که طلاق می گیرند در ۵ سال اول زندگی یعنی زمانی که زنان زیر ۳۰ سال و مردان زیر ۳۵ سال هستند رخ می دهد که این سنین، سن باروری هستند.
وی اضافه کرد: اگر در این استان در امر طلاق مداخله صورت گیرد که راحت ترین راهکار آن ارجاع به مشاور است، شاهد کاهش درصد طلاق خواهیم بود آنچنان که در بعضی از استان ها شاهد کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی دادخواست های طلاق منجر به صدور حکم طلاق بوده ایم.
اسحاقی ابراز داشت: انتظار می رود که با حضور مشاورین توانمند در استان و ارجاع دادخواست های طلاق توسط دادگستری به کارشناسان مشاور حتی در این ۳ تا ۴ ماهه آخر سال شاهد تغییر خوبی در شاخص طلاق استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار