نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در استان اختلافی بوجود نیاید،گفت: اگر به نیروهای ارزشی توهین شود آنجا دیگر ساکت نمی نشینیم.
کد خبر: ۱۲۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 08 November 2015
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در استان اختلافی بوجود نیاید،گفت: اگر به نیروهای ارزشی توهین شود آنجا دیگر ساکت نمی نشینیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم بکارگیری نیروهای انقلابی در استان گفت :در تریبون مجلس ما هم بر اساس گرایش اصولگرایی خود پا فشاری داریم و اصرار می ورزیم تا نیروهای دلسوز نظام و ارزشی بکار گرفته شوند.
وی بیان کرد: در مسائل کلان نظام همراه با دوستانمان هستیم و در استان سعی می کنیم خدای ناکرده منشا اختلاف و دو دستگی نباشیم چون استان ما محروم است و دارای محرومیت های شدیدی از جمله بیکاری ، فشار اقتصادی بر مردم می باشد.
سعی می کنیم خدای ناکرده منشا اختلاف و دو دستگی در استان نباشیم
وی در پاسخ به این سوال که در دولت تدبیر و امید آیا حس همکاری و همزبانی بین مسئولان در استان وجود دارد، تصریح کرد: تلاش ما این است بر اساس فرموده رهبری یک هم دلی و هم زبانی عملی داشته باشم و تا الان ثابت کردیم با استاندار و معاونین استاندار، مدیران کل، برخی از فرمانداران و بخشداران و در مجموع با سیستم دولتی تعامل خوب داشته باشیم تا موجب توسعه و پیشرفت استان بشود مخصوصا بنده که حوزه انتخابییم محرومیت بیشتری دارد همکاری کنیم.
این نماینده مجلس افزود: چنانچه گوشه ای از استان افتتاحی و یا کلنگ زنی پروژه ای انجام شود در کنار استاندار و معاونین وی حضور داریم و سعی کردیم همدل باشیم.
موقع انتخابات عده ای مردم را دو دسته می کنند
بزرگواری تصریح کرد: تلاش می شود حتی با دوستان اصلاح طلب هم رابطه خوبی داشته باشیم و جبهه و گرایش اصول گرایی و اصلاح طلبی که در کشور وجود دارد ما در استان کم رنگ کنیم واین بحث ها بیشتر مقعطی و به دوره ای خاص مثلا موقع انتخابات عده ای مردم را دو دسته می کنند بوجود می آید.
نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در استان اختلافی بوجود نیاید، گفت:اگر به نیروهای ارزشی توهین شود آنجا دیگر ساکت نمی نشینیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار