با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کلنگ دو مجموعه ورزشی در شهرستان بویراحمد به زمین زده شد
کد خبر: ۱۲۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 29 October 2015
با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کلنگ دو مجموعه ورزشی در شهرستان بویراحمد به زمین زده شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،به نقل از فارس غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره جلیل شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این سالن در منطقه قاسم‌آباد در حالی ساخته می‌شود که تا قبل از این هیچ امکانات ورزشی در منطقه جلیل وجود نداشت.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به اعتبارات ساخت این سالن اشاره کرد و گفت: سالن قاسم‌آباد جلیل با اعتبارات ۸۵۰ میلیون تومانی اعتبارات نفت ساخته می‌شود.
زارعی در ادامه گفت: همچنین علاوه بر سالن قاسم‌آباد، کلنگ زمین ورزشی شهدای دولت‌آباد به زمین زده شد که برای ساخت این سالن نیز از اعتبارات ۱۴ میلیارد تومان نفت استفاده می‌شود.
وی گفت: این سالن با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان برای جوانان و نوجوانان و ورزش‌دوستان منطقه دولت‌آباد ساخته می‌شود که قرار است تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه کارها و اقدامات بزرگی برای توسعه ورزش در روستاها و مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت گرفته است، بیان کرد: زمین‌ها و سالن‌های ورزشی متعددی در این دو شهرستان در حال ساخت است و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد تحول در ورزش بویراحمد و دنا خواهیم بود.
این نماینده مردم در مجلس به تلاش برای ساخت اماکن ورزشی در سطح این دو شهرستان برای افزایش سرانه فضای ورزشی اشاره کرد و گفت: در طول چند سال اخیر اقدامات بزرگی انجام گرفته که امیدواریم با جذب اعتبارات از محل‌های مختلف از جمله اعتبارات ملی بتوانیم اماکن و فضاهای بیشتری را برای ورزش جوانان آماده کنیم.
 همچنین، با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مسئولانی از ورزش و جوانان استان کهگیلویه  بویراحمد، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بویراحمد پروژه چمن مصنوعی فوتبال در منطقه کاکان شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار