تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید فرخیانی ، نیروهای انتظامی و همچنین مردم استان ، لازم دید در خصوص یک مورد مهم از جزئیات این خبر اطلاع رسانی دقیق تری انجام دهد .
کد خبر: ۱۱۷۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ 10 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری پلیس،معاون فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت را اعلام کرد.

سرهنگ "علی وارستگی" اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام عرصه امنیت استواریکم "احسان فرخیانی" فردا سه شنبه ۲۲ خرداد ماه رأس ساعت ۸:۳۰ صبح از جلوی ستاد انتظامی استان به سمت فلکه سنگی شهر یاسوج برگزار و سپس در زادگاهش روستای سیوکی جلیل به خاک سپرده خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام از عموم مردم شهید پرور، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد خواست؛ تا با حضور پرشور خود در برنامه‌های مربوطه زمینه تسلی خاطر خانواده و همکاران شهید را فراهم آورده و مراتب قدردانی و سپاس خود را از شهید والامقامی که جان خود را فدای امنیت و آرامش کشور کرد اعلام نمایند.

توضیح تابناک : تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید فرخیانی ، نیروهای انتظامی و همچنین مردم استان ، لازم به توضیح است که شهید فرخیانی اصالتا اهل استان کهگیلویه  وبویراحمد است که در مجموع خبرهای منتشره از ماجرای قتل ، اشاره ای به این موضوع نشده بود و بسیاری از مخاطبان در این زمینه اطلاع نداشتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار