آموزش لازم به بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران، سپاه و بسیج داده شود تا این بانوان آموزش دیده با حضور در مناطق آسیب‌‌پذیر استان آنها را نسبت به پیامدهای مصرف مواد مخدر آگاه کنند
کد خبر: ۱۱۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 20 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر در مناطق مهریان، بله‌زار و مادوان شهرستان بویراحمد است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از فارس ، فتاح محمدی در نشست کمیته تشکل‌ های مردم‌نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نقش زنان در سالم‌سازی بنیان خانواده گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری امور بانوان استانداری، حوزه علمیه خواهران، سپاه و بسیج خواهران کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پرسش و پاسخ در زمینه آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان برگزار می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش لازم به بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران، سپاه و بسیج داده شود تا این بانوان آموزش دیده با حضور در مناطق آسیب‌‌پذیر استان آنها را نسبت به پیامدهای مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

وی عنوان کرد: بیشترین آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر در مناطق مهریان، بله‌زار و مادوان شهرستان بویراحمد است که باید آموزش‌هایی در خصوص اثرات سوء مصرف مواد مخدر به مردم این مناطق خصوصاً زنان داده شود، همچنین یک منطقه آسیب‌زا در شهرستان گچساران و دهدشت انتخاب و به بانوان آموزش داده شود.

محمدی بر لزوم انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای مقابله به آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: مراکز فرهنگی و مذهبی در مناطق آسیب‌پذیر استان توسط متولیان امر تشکیل شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین مردم خصوصاً زنان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار