این پزشکان در بخشهای آموزش، پیشگیری و غربالگری در روزهای 23و 24مهرماه در شهرستانهای بویراحمد ودنا به دانش آموزان خدمات ارائه می دهند
کد خبر: ۱۱۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 13 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نماینده بنیاد خیریه وفاق سبز علوی استان روز گذشته در نشست هماهنگی اجرای فعالیت گروه جهادی سلامت در یاسوج گفت:این پزشکان در بخشهای آموزش، پیشگیری و غربالگری در روزهای 23و 24مهرماه در شهرستانهای بویراحمد ودنا به دانش آموزان خدمات ارائه می دهند.

علی محمد دانشی گفت:فعالیت گروه جهادی پزشکان در پایگاههای بلهزار ، دشت روم ، چناربرم و پاتاوه فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت:گروه جهادی سلامت با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، آموزش وپرورش دانشگاه علوم پزشکی ،بسیج و برخی ادارات و نهادها در استان حضور پیدا می کنند.

نماینده بنیاد خیریه وفاق سبز علوی استان با بیان اینکه فعالیت این گروه در60 روستای دنا و بویراحمد خواهد بود گفت: برنامه های این بنیاد خیریه با هدف کمک به دانش آموزان بویژه در مناطق روستایی انجام می شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه گفت:فعالیت گروه جهادی سلامت با پوشش 6 هزار دانش آموز در102 آموزشگاه صورت خواهد گرفت.

قبادی افزود:پزشکان در پایگاهها و بصورت رایگان شنوایی سنجی ،بینایی سنجی ، دهان ،دندان و ... دانش آموزان را انجام می دهند.

وی گفت:در این مرحله فقط غربالگری انجام ومرحله درمان متعاقباً انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار