در جشن عاطفه های امسال 52 پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمک های مردمی را بر عهده داشتند که 35پایگاه در مدارس ،10 پایگاه سیار ،یک مرکز نیکوکاری و شش پایگاه ثابت با مشارکت 49 نیروی رسمی و افتخاری به این امر مشغول بودند
کد خبر: ۱۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 12 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از سفیر دنا مدیر کمیته امداد امام خمینی سی سخت گفت:در سال جاری حدود 153 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

عبدی دانش آموز گفت جشن عاطفه های امسال متفاوت با سالیان گذشته به صورت دو مرحله ای برگزار شد.

دانش آموز افزود:در جشن عاطفه های امسال 52 پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمک های مردمی را بر عهده داشتند که 35پایگاه در مدارس ،10 پایگاه سیار ،یک مرکز نیکوکاری و شش پایگاه ثابت با مشارکت 49 نیروی رسمی و افتخاری به این امر مشغول بودند.

وی با بیان اینکه کمکهای خیرین نسبت به جشن عاطفه های سال گذشته رشد سه برابری داشته بیان داشت:عمده اقلام جمع آوری شده کیف و البسه دانش آموزان بود.

مدیر کیمته امداد امام خمینی دنا ابراز داشت:کمیته امداد معادل مبالغ جمع آوری شده از طریق آموزش و پرورش ، پایگاههای بسیج و ادارات،مبلغی اضافه میکند و بین نیازمندان توزیع می کند.

دانش آموز با اشاره به این که مبالغ و وسایل جمع آوری شده بین هزار دانش آموز مناطق محروم زیلایی توزیع می شود ابراز داشت:این اقلام در حال توزیع می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار