رئیس سابق اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه:
سازمان اوقاف و امور خیریه در مجموع سه برنامه مهم دارد که این برنامه‌ها در قالب ترویج فرهنگ، فرهنگ قرآنی و بقاع متبرکه و از لحاظ فرهنگی کارکردهایی در این مدت انجام شده مانند ثبت 645 نفر حافظ قرآن در شهرستان که برای نخستین بار انجام شد
کد خبر: ۱۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 05 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه گفت: دهدشت در وقف مقام اول را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در دهدشت، با حضور مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه شهرستان کهگیلویه، فرماندار و جمعی ازمسئولان، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف کهگیلویه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آئین روح الله قبادپور به جای عبدالنبی صمدیان به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

رئیس سابق اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه در سخنرانی خود در این آئین با بیان اینکه در گذشته رتبه عملکرد اوقاف استان در کشور 28 بود، بیان کرد: در این مدت با ارسال گزارش‌های عملکرد رتبه استان ما در بین 31 استان به زیر 5 رسید.

عبدالنبی صمدیان با اشاره به اینکه استان ما در طرح ثبت سامانه حافظان قرآن در کشور رتبه دوم را کسب کرد، عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در مجموع سه برنامه مهم دارد که این برنامه‌ها در قالب ترویج فرهنگ، فرهنگ قرآنی و بقاع متبرکه و از لحاظ فرهنگی کارکردهایی در این مدت انجام شده مانند ثبت 645 نفر حافظ قرآن در شهرستان که برای نخستین بار انجام شد.

صمدیان با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در وقف مقام اول را در استان کسب کرد، خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته 46 وقف در شهرستان کهگیلویه انجام شده که امسال سهمیه ما 10 مورد بود که تا پایان سال باید انجام می‌شد که در 6 ماهه اول 10 وقف ایجاد و مازاد بر آن یکی از معلمان شهرستان یک قطعه زمین 400 متری با کاربری مذهبی وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در رابطه با حقوق ثبتی ما 15 مورد اخذ سند تعهد داشتیم، افزود: در 6 ماهه اول برای 9 مورد سند صادر شده و 6 مورد دیگر آماده صدور سند است.

صمدیان دو مشکل اساسی اداره اوقاف را فقدان ساختمان اداری و کمبود نیروی کار عنوان کرد و گفت: به عنوان آخرین خواسته از مدیرکل خواهشمندم مشکل ساختمان اداره را پیگیری و حل کنند و از طرف دیگر با وجود دو نمایندگی در چرام و بهمئی با مرکزیت دهدشت این اداره با کمبود نیرو مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار