گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از سفر مدیر عامل شرکت مخابرات به استان
مدیرعامل و برخی مسئولین مخابرات کشور در سفری یک روزه و برای بررسی مشکلات وارد استان شدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 31 October 2021

مدیرعامل و برخی معاونین و مسئولین مخابرات کشور در سفری یک روزه و برای بررسی مشکلات وارد استان شدند.

نیاز ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای ارتقای ۱۰ هزار سایت ۲G
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۸

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه و در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهش در ارائه خدمات مطلوب در بخش ثابت و سیار اپراتور ها در این شرکت نیازمند حمایت جدی و توامان دولت و مجلس است.

مجید سلطانی افزود : متناسب با روند تورم سعی نشده که درآمدهای اپراتور برابر با تغییر قیمت ها باشد.

وی ادامه داد : نه تنها از مخابرات حمایت نشده است بلکه جلو درآمدهای عادی آن نیز در دولت های پیشین گرفته شده است.

مدیرعامل مخابرات ایران با اشاره به اینکه نسبت هزینه و درآمد شرکت مخابرات کشور در سطح پایین قرار دارد ، اظهار داشت: ۱۲ سال قبل مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد و به علل های مختلف درآمد های ثابت نگه داشته شدند و این مهم ضرر زیادی به شرکت وارد کرد.

امیری : انتظار انقلابی در توسعه زیرساخت های استان را داریم / سلطانی : تلاش های زیادی برای نابودی مخابرات شد

وی بیان کرد: در حوزه ارتباطات سیار و ثابت، ارائه خدمات با وجود تمام مشکلات و مسائل درآمدی و سیاست های سال گذشته مطلوب است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: ۲۸ میلیون مشترک تلفنی و ۶ میلیون مشترک فعال پهن باند در کشور وجود دارد.

‌سلطانی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها در بخش ثابت بسیار پرهزینه است و در همه کشورهای دنیا این مساله ثابت شده است.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران باید ۲۸ درصد درآمد خود را به دولت بازگرداند تصریح کرد: این عدد در هیچ جای دنیا وجود ندارد و بیشترین درصدی که در دنیا گرفته می شود تنها هفت درصد است.

سلطانی بیان کرد: زمانی که صحبت از توسعه و آهنگ رشد فناوری و ارتباطات در دنیا می شود اسباب و وسیله آن باید مهیا شود.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات ایران چه بعد از خصوصی سازی و قبل آن در بحث توسعه سرمایه گذاری خدمات زیادی انجام داده است اظهار داشت : تاکنون در زمینه ارتباطات سیار ۵۰ هزار میلیارد تومان و در بخش ثابت نیز حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: در بخش ارتباطات سیار نیاز به توسعه خدمات در بخش ۳G و ۴G وجود دارد.

وی تاکید کرد: ۱۰ هزار سایت ۲G در کشور وجود دارد که قرار است به نسل ۳G و ۴G تغییر یابد و ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ارتقای آن ها نیاز است.

زیرساخت های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد ارتقا می یابد

‌مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه بحث آهنگ توسعه ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد دیر شروع شده است تاکید کرد: پیرو سیاست ها و مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری مکلفیم که گام های جهشی در تقویت زیرساخت ها برداشته شود و آهنگ توسعه استان رشد مطلوبی داشته باشد.

سلطانی تصریح کرد: از عدد ۳۱.۵ درصد حق تسهیم اپراتورها که دولت دریافت می کند تنها سه درصد آن به توسعه روستایی تخصیص می یابد که در سال قبل به پیشنهاد وزیر این میزان به هفت درصد ارتقا یافت.

فیلم / وضعیت نیروهای تبدیل وضعیت و اشک های مادر شهید
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۶
تلاش های زیادی برای نابودی مخابرات شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۰

امیری : انتظار انقلابی در توسعه زیرساخت های استان را داریم / سلطانی : تلاش های زیادی برای نابودی مخابرات شد

در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت مخابرات کشور با انتقاد از کم کاری ها در گذشته گفت : در زمانی که قیمت ارز مناسب بود و شرایط برای توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها فراهم بود چرا اقدامی صورت نگرفت؟

مجید سلطانی افزود :هزینه ها در بخش تلفن و هزینه های خطوط تلفن سال است که تعرفه اش ثابت مانده و متناسب با شرایط روز هیچ افزایشی پیدا نکرده است.
سلطانی با اشاره به مشکلات مالی برای توسعه اظهار داشت : همه بنگاه های اقتصادی به دلیل محدودیت های مالی که ایجاد شد از توسعه عقب افتادند و برای مخابرات هم شرایط بسیار بدتر است الان می بینیم که بسیاری از کشورهای کوچکتر درامدهای اپراتورها بیشتر از کشور ما است و همین هم عاملی برای عدم صرفه برای سرمایه گذاری های بیشتر در کشور شده است.
وی گفت : در بحث تلفن ثابت همه کشورها درآمدها و حمایت ها باعث توسعه زیرساخت های مخابرات از جمله پهنای باند و فیبر نوری شده است اما در کشور بر عکس شده است .
سلطانی افزود : در حالی که همه هزینه ها از ۱۲ سال قبل در حوزه هایی مانند جمله برق ، گاز و دیگر موارد افزایش یافته است برای مخابرات درآمدها ، افزایشی نداشته است و این باعث سخت تر شدن سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت ها شده است .
وی گفت : تلاش های زیادی برای نابودی مخابرات صورت گرفت اما خواست خداوند بود که مانع موفقیت این برنامه ها شد .
سلطانی سربلندی مخابرات ایران در مقابل همه توطئه هایی که بر علیه آن بود را یادتون شد و افزود : بخشی از دلایل عدم موفقیت این توطئه ها مربوط به دارایی ها شرکت در سراسر ایران است و بخشی هم مربوط به خدمات مدیران و کارکنان خدوم مخابرات و تعصب آن ها است.
وی ادامه داد : در دولت جدید انقلابی و با تغییرات که در سطح وزارت صورت گرفته است انشاالله بتوانیم موفقیت بیشتری داشته باشیم و پیش بینی من این است که مشکلات به موفقیت های بیشتری تبدیل خواهد شد .
سلطانی، در پایان گفت : در سفر به کهگیلویه و بویراحمد، نتوانستیم همه شهرستان ها را مورد بازدید داشته باشیم اما سعی کردیم مدیران همه شهرستان ها و مناطق حضور ویدئو کنفرانسی داشته باشند و در نشستی آخرین وضعیت، مشکلات و شاخص های شهرستان ها را بررسی کنیم.

انتظار انقلابی در توسعه زیرساخت ها داریم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۵

امیری : انتظار انقلابی در توسعه زیرساخت های استان را داریم / سلطانی : تلاش های زیادی برای نابودی مخابرات شد

در ادامه مدیر عامل شرکت مخابرات در جمع ویدیو کنفرانسی مدیران شهرستانی حاضر و به بررسی مشکلات مناطق استتن در حوزه زیریاخت ها پرداخت.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان در سخنانی کوتاه در خصوص وضعیت زیرساخت های مخابرات استان توضیحاتی داد.
محمد هادی امیری در این نشست گفت : در استان به دلیل عقب ماندگی های تاریخی ، در خصوص زیرساخت ها مشکلات زیادی وجود دارد.
امیری افزود : امیدواریم در این سفر در خصوص توسعه زیرساخت ها و افزایش پهنای باند انقلابی صورت گیرد.

هدف از سفر به استان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۲

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ابتدای ورود به یاسوج با حضور در گلزار شهدا گفت : در همه سفرهای استانی ابتدا بر سر قبور شهدا حاضر می شویم چرا که پایداری نظام اسلامی از برکت خون شهدا است.
مجید سلطانی افزود : حضور بر سر قبور شهدا برای مدیران باید به این معنی باشد که بدانیم اگر در کار خود بر آرمان شهدا تاکید داشته باشیم هم در کار خود سالم خواهیم ماند و هم موفق می شویم.
وی هدف از سفر خود را بررسی اقدامات و مشکلات مخابرات در سطح استان عنوان کرد و افزود : تلاش می شود مهمترین مشکلات استان را با هم اندیشی مدیران استانی برطرف کنیم.
سلطانی گفت : در این سفر ضمن عرض خدا قوت به همکاران تلاش می شود پس از تبادل نظر با همکاران در استان و آشنایی با چالش ها ، برای توسعه زیرساخت ها و رفع مشکلات اقداماتی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار