کد خبر: ۹۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 12 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد،معاون قضایی دادگستری فارس در مراسم چهلمین روز درگذشت شهادت‌ گونه زنده‌یاد هوشنگ نادری مسئول یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد، گفت: توقع ما از استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولان استانی و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور این است که زنده ‌یاد هوشنگ نادری را شهید اعلام کنند.

 حجت السلام و المسلمین سید صدرالله رجایی نسب در مراسم چهلمین روز درگذشت نادری افزود: زنده یاد هوشنگ نادری در حین انجام وظیفه و در راه حفاظت از انفال جان خود را از دست داد و این شهادت است.

وی افزود: او کسی بود که تا آخرین لحظه از منابع ملی حفاظت کرد و همه هم و غم کارکنان منابع طبیعی و خانواده ایشان این است که وی را در زمره شهدا قلمداد کنند.

معاون قضایی دادگستری فارس با اشاره به ویژگی‌های زنده یاد نادری گفت: ایشان فردی توانمند، شجاع و دلسوز بودند و اجر شهید بی‌تردید برای امثال نادری که برای منافع عمومی تلاش می‌کنند و جان خود را در این راه از دست می‌دهند وجود دارد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره هوشنگ نادری که عصر روز جمعه ۹ مردادماه در حین ماموریت و در هنگام انجام وظیفه جان خود را تقدیم منابع طبیعی و حقوق آیندگان کرد، در مسجد دولت آباد یاسوج برگزار شد.

این مراسم با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع وآبخیزداری کشور، معاون قضایی دادگستری کل استان فارس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در یاسوج برگزار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین گفت: کسی که در راه حفظ حقوق آیندگان تلاش می‌کند و جان خود را به خطر می‌اندازد، بالا‌ترین ارزش را در اجتماع دارد.

مهندس عزت اله بهشتی فرد گفت: هوشنگ نادری مرگی شهادت گونه داشتند و در طول دوران خدمت بار‌ها مورد تهدید و ضرب و شتم متجاوزین و سودجویان قرار گرفته بود و سرانجام جان خویش را تقدیم آیندگان کرد.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع وآبخیزداری کشور در این مراسم یکی از سخنرانان بود و ضمن برشمردن ویژگیهای مثبت طبیعت برای انسان‌ها گفت: طبیعت وقتی بستر حیات است که خود سالم و شاداب باشد.

منصور درباره جانفشانی مرحوم نادری گفت: از طرف رئیس سازمان جنگل‌ها و همکارانم در این سازمان درگذشت زنده یاد نادری را به کارکنان منابع طبیعی، خانواده ایشان و فرزندشان که از کارکنان منابع طبیعی استان است، تسلیت می‌گویم.

وی نادری را شهیدی دانست که در جهت منافع عمومی و خبر به مردم، جان خویش را از دست داد و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور پیگیر پرونده ایشان است و یک پایگاه حفاظت منابع طبیعی در استان به نام ایشان نامگذاری خواهد شد.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار