مدیر آبفای روستایی کهگیلویه خبر داد؛

آب روستاهای حومه شرقی کهگیلویه 30 ساعت قطع می شود/ جریان آب چند روستا وصل شد

رئیس آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه گفت: با هدف اجرای عملیات شبکه توزیع آب 9 روستای حومه شرقی این شهرستان به مدت 30 ساعت و از صبح امروز قطع می شود.
کد خبر: ۶۲۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 24 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ولی جفتا این تعداد روستا را شامل سمغان، مهد، دم‌مهد، دهنوی تل‌مرغ، تل‌مرغ، تل، ادرکان علیا، ادرکان سفلی و روستای شهید آران اعلام کرد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی حومه شرقی این شهرستان آب پایدار 13 روستا در کهگیلویه و چرام تأمین می‌شود.

جفتا ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح 13 روستا و اشتراک یک هزار و 700 مشترک از آب و فاضلاب شهری چرام و دهدشت جدا و به آبفای روستایی واگذار می‌شود.

وی افزود: 11 کیلومتر از خط انتقال آب اجرا شده و مابقی در حال کار است.

جفتا منابع تأمین آب روستاهای شهرستان را شامل 22 حلقه چاه، هشت چشمه، 43 ایستگاه پمپاژ آب از چاه‌ها، سد کوثر و آب و فاضلاب شهری اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، رئیس آبفای روستایی ساعتی قبل اظهار داشت: با تلاش بی وقفه همکاران، امروز آب روستاههای سمغان، مهد، دم مهد، ادرکان علیا و سفلی و نیز مرکز فنی وحرفه ای در کمتر از ۱۲ ساعت به شبکه جدید وصل و برقرار شد.

ولی جفتا افرود: جریان آب روستاهای تل مرغ، تل زری و دهنوی تل زری به دلیل معارض بوجود آمده هنوز حل نشده است و امیدواریم فردا قبل از ۳۰ ساعت اعلام شده مشکل این اهالی حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار