فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛

نابودی داعش علی رغم آموزش ها و حمایت های پیچیده/ داستان غرش سردار سلیمانی وقتی هم ناامید بودند+تصاویر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: داعش علیرغم حمایت‌ها و آموزش‌های پیچیده نتوانستند کاری پیش ببرد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.
کد خبر: ۵۳۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱ 27 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همایش بزرگ انقلابیون جهادی شب گذشته با محوریت تجلیل از گزوه های جهادی برتر دانشجویی و خادمین راهیان نور و با حضور مسئولین و استقبال گرم دانشجویان دانشگاه های استان در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
در این مراسم سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق مسؤول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسؤولان و روئسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان حضور داشتند.
سردار یدالله بوعلی در این مراسم با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بیان کرد: داعش می‌خواست یک اسلام خشن و بی‌رحم را به دیگر کشورها نشان دهد و دین را بدنام کند و دیدیم با پیروزی جبهه مقاومت همه این توطئه‌ها خنثی شد.
وی عنوان کرد: آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم، ریشه های آن را می توان در 200 سال پیش مشاهده کرد، دولت هایی که این روزها دارند با نیرنگ و خدعه مقاصد استعماری خود را پیاده می کنند می بینیم که در همان 200 سال پیش نیز به دنبال همین اعمال بودند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: داعش علی‌رغم حمایت‌ها و آموزش‌های پیچیده نتوانستند کاری پیش ببرد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.
وی با بیان آموزش‌های شهید همدانی برای مقابله با داعش افزود: بعد از آموزش و تلاش‌های سردار همدانی نیروهای بسیج تشکیل  و سازماندهی و به تیپ‌های مشخصی تقسیم شدند و کشور سوریه که بیش از 80 درصد آن در تصرف داعش بود به کمک این نیروها 90 درصد از این کشور در حال حاضر آزاد و از تصرف داعش خارج شده است.
بوعلی در ادامه گفت: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که با اقتدار اعلام می‌کند با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی آخرین شهر تحت تصرف داعش را آزاد کردیم.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون ترس و نگرانی  می‌گوید که فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده داشته است.
بوعلی با ذکر خاطره‌ای از سردار سلیمانی عنوان کرد: در سال 67 و در یکی از عملیات‌ها که خط مقدم به هم ریخته بود و دشمن جلو آمده بود تعدادی از فرماندهان در سنگری دور هم جمع شده بودند و شرایط موجود را تحلیل می‌کردند فضای یأس و ناامیدی حکمفرما شده بود و برخی فرماندهان می‌گفتند که دیگر راهی وجود ندارد  و در آن جلسه سردار سلیمانی هم حضور داشتند و تا آخر جلسه سکوت کردند و سخنی نگفتند. 
وی گفت: بعد از شنیدن سخنان دیگران  یک دفعه سردار مانند آتشفشانی غرید و گفت: چرا این قدر ناامید  و مایوس هستید، همان خدایی را داریم که در عملیات فتح المبین و آزادسازی خرمشهر و دیگر عملیات‌ها ما را پیروز کرد.
وی در ادامه خاطره خود تصریح کرد: سردار سلیمانی در آن جلسه با شجاعت گفتند همین الان با نیروهایم می‌روم در سه راه شهادت و تا آخرین نفر در آنجا می‌ایستیم و نمی‌گذاریم دشمن نفوذ کند حاج قاسم آن روز با ایمان به خدا حرف از مقاومت میزد‌.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار