در یاسوج اتفاق افتاد:

درگیری همدستان یک قاچاقچی با پلیس برای فراری دادن وی

سردار انصاری : در حین انتقال متهم در یکی از خیابان های منطقه اکبرآباد یاسوج تعدادی از بستگان و نزدیکان فرد دستگیر شده با راه بندان و درگیری مسلحانه با پلیس سعی در متواری کردن قاچاقچی کردند.
کد خبر: ۵۱۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 04 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لحظاتی پیش خبری بر روی خروجی برخی خبرگزاری ها منتشر شد که درگیری میان پلیس و همدستان یک قاچاقچی دستگیر شده حکایت دارد.
در حالیکه برخی خبرگزاری ها اعلام کردند جزئیات خبر منتشر نشده است اما خبرگزاری دولت نوشت : دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد منجر به درگیری ماموران پلیس با همدستان وی و مجروح شدن 2 نفر شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد دقایقی پیش به ایرنا گفت: در این درگیری فرد قاچاقچی دستگیر شده و یکی از نیروهای پلیس افتخاری زخمی شدند.
سردار مهدی انصاری با تشریح جزئیات این حادثه گفت: با حکم قضایی نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان امروز شنبه اقدام به تفتیش و دستگیری یکی از فروشندگان باسابقه مواد مخدر در یاسوج کرد.
وی تصریح کرد: در حین انتقال متهم در یکی از خیابان های منطقه اکبرآباد یاسوج تعدادی از بستگان و نزدیکان فرد دستگیر شده با راه بندان و درگیری مسلحانه با پلیس سعی در متواری کردن قاچاقچی کردند.
سردار انصاری ابراز داشت: در همین حین تعدادی از افراد و بستگان متهم نیز با پرتاب سنگ به کمک فرد متهم آمدند.
به گفته وی ، متهم و پلیس افتخاری مجروح شده برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
انصاری گفت که هم اینک منطقه اکبرآباد در آرامش بسر می برد و مشکل امنیتی ندارد.
تکمیلی:
سردار مهدی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق گزارشات مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط دو نفر بوسیله موتورسیکلت در منطقه اکبرآباد یاسوج، ماموران انتظامی موضوع را در دستور کار قرار دادند و پیگیری کردند که در میدان آریوبرزن اکبرآباد هر دو نفر در حال خرید و فروش مواد مخدر از نوع هروئین دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در همین حین تعدادی با درگیری و شلوغ کردن دو نفر را متواری کردند و شروع به ضرب و شتم ماموران انتظامی کردند که یکی از ماموران بخاطر دفاع از خود اقدام به تیر اندازی با اسلحه کمری بصورت هوایی کرد و یک تیر به سر متهم اصلی دست بند زده در حال فرار برخورد کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو ماموران انتظامی بصورت شدید مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
سردار انصاری تصریح کرد: در این درگیری سه نفر مجروح شدند که یک نفر متهم توزیع کننده مواد مخدر و دو مامور انتظامی بودند و به بیمارستان یاسوج جهت مداوا انتقال یافتند و تحت درمان هستند همچنین یک نفر همدست توزیع کننده مواد مخدر نیز متواری است.
وی اضافه کرد: افرادی که اقدام به ضرب و شتم ماموران نیروی انتظایم کردند نیز متواری هستند که پس از شناسایی اقدامات لازم برای دستگیری آنها صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار