عده ای آگاهانه در سطح استان با سهل انگاری و اینکه کارها را به افرادی که شایستگی و توانایی مالی ندارند؛واگذار می نمایند.که آن زحمات و پیگیری جناب عالی و دولت را کم رنگ بنمایند.
کد خبر: ۴۹۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷ 26 September 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم
چرا باید مردمی که به گفته حضرت امام خمینی (ره ) ولی نعمت هستند؛نسبت به خواسته های معقول، منطقی و ابتدایی اینقدر باید به مسئولان التماس کنند!!!!
نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه؛بهمئی ؛در مجلس شورای اسلامی؛مردم شهرستان بهمئی از بابت تلاش ها و پیگیری های مستمر ؛حضرت عالی ؛جهت پیشرفت پروژها و طرح های گوناگون ؛بسیار سپاسگزاریم و خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارج نهاده و هرچند عمق محرومیت زیاد بوده و کارهای در خور وشایسته انجام گرفته و در حال انجام می باشد؛اما عده ای آگاهانه در سطح استان با سهل انگاری و اینکه کارها را به افرادی که شایستگی و توانایی مالی ندارند؛واگذار می نمایند.که آن زحمات و پیگیری جناب عالی و دولت را کم رنگ بنمایند.
در دهه فجر 95 پروژه 22 روستای شهرستان بهمئی به پیمانکار ابلاغ گردیده.از آن زمان تا کنون ،نسبت به برنامه زمانبندی ؛کار چندانی صورت نگرفته و همچنان این کوتاهی ادامه دارد.
که درتاریخ 20 فروردین ماه شورای بخش مرکزی ؛با توجه به وظیفه پیگری کارهای عمرانی؛اعتراض خود را در سایت عصر جهان به مسئولان شهرستانی و استانی اعلام نموده ؛حتی حضوری خدمت مدیرکل محترم راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ موضوع را پیگیری نموده؛که اداره راه وشهرسازی شهرستان بهمئی؛در تاریخ 21فرودین 95 ؛جوابیه ای به سایت عصر جهان فرستاد.که از سایت عصر جهان ؛تقاضا دارم که آن جوابیه را در پایان این یاداشت اعتراض و نگرانی مردم و شوراهای اسلامی درج نماید. تا مسئولان مربوطه متنبه شوند؛و بدانند مردم خواهان این حق الناس هستند.
(حسین جعفری نیکو.رئیس شورای بخش مرکزی بهمئی )
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار