کشف بیش از 74 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در کهگیلویه و بویراحمد

سردار "مهدی انصاری" : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو ، مقدار 74 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 28 July 2017
فرمانده انتظامی استان کهگيلويه و بوبر احمد از کشف بیش از 74 کيلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سردار "مهدی انصاری"در اين خصوص گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در محور یاسوج به اصفهان با اجراي ايست و بازرسي ، اقدام به کنترل خودرو هاي عبوري در اين جاده ارتباطی کردند .

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی پژو 206 مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو ، مقدار 74 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد با بیان اینکه یک خودروی زانتیا که اسکورت این خودرو بوده نیز توقیف که همدست این قاچاقچی مواد مخدر بوده هم دستگیر و هر دو متهم با تشکيل پرونده به مقامات قضايي معرفي شدند.

سردار انصاری در پایان، از عزم جدي پليس کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان بايد ياريگر پليس در تأمين امنيت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان را از طريق تماس با تلفن 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار