مدیرکل جهاد کشاورزی استان : وی گفت: چرا در گذشته مسؤولان فرودگاه‌ها جوگیر شدند و چنین تصمیمی گرفتند که امروز 11 نفر که تسهیلات 18 میلیارد تومانی برای این کار دریافت کرده‌اند بدبخت شوند.
کد خبر: ۴۵۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 05 July 2017
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبه‌ای که باید گلخانه‌ها از فرودگاه یاسوج تخلیه شوند گفت: چه کسی پاسخگوی 18 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی است.

صبح امروز نشستی در خصوص تعیین تکلیف گلخانه‌های داخل فرودگاه یاسوج با حضور یکی از اعضای هیأت مدیره فرودگاه‌‌های کشور و همچنین معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسؤولان مربوطه برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست جعفر گوهرگانی پس از شنیدن سخنان حسین اکرمیان عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص تخلیه گلخانه‌ها از داخل فرودگاه یاسوج اظهار کرد: همه ما مسلمان هستیم و دیانت داریم و باید پایبند به قانون و همچنین دیانت خود باشیم.
گوهرگانی اظهار داشت: در صورت اجرای این حکم تبعات زیادی مانند بلاتکلیفی چندین خانواده، مشکلاتی در حوزه اشتغال و ضرر و زیان شدید متولیان رقم خواهد خورد.

وی بیان داشت: متولیان این حوزه میـگویند که هیچ گزارشی و اسنادی مبنی بر واگذاری و تغییر جواز تاسیس وجود ندارد و هیچ تخلفی از دید ما انجام نشده است.
 
 وقتی مسئولین جوگیر می شوند و کار غیر قانونی می کنند!

وی افزود: اگر چنین موردی وجود دارد باید با کسانی که معامله کرده اند و اجاره داده اند و فعالیت آنها با نفس کار  منافات دارد برخورد شود و قراداد کسانی که خطایی نکرده اند باقی بماند ولی افرادی که  نسبت  به فروش اقدام کرده اند باید سهم دولت را به نرخ روز بپردازند تا درس و تجربه ای برای دیگران باشد.
وی با انتقاد شدید از این که قرار است با تخلیه فرودگاه یاسوج از گلخانه‌ها تعداد زیادی افراد بیکار و ورشکسته شوند و همچنین 11 نفر که تسهیلات میلیاردی برای این کار گرفته‌اند با مشکل روبرو شوند، افزود: در ابتدا و انتهای فرمایشات آقای اکرمیان زاویه‌های زیادی دیده می‌شد.

این مسوول گفت: آقای اکرمیان؛ شما که امروز از قانون سخن می‌گوید و از لزوم تخلیه و تعطیلی گلخانه‌ها در فرودگاه سخن می‌گویید چرا در همان روزهایی که عضو هیأت تشخیص در فرودگاه‌ها بودید قانون را رعایت نکردید و اجازه دادید که چنین گلخانه‌هایی در فرودگاه راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: در مقطعی اشتباهی انجام دادید و اجازه فعالیت در فرودگاه به این‌ها داده شد و و امروز هم به صورت یک طرفه به دنبال ملغی کردن آن هستید.

گوهرگانی با طرح این سوال که آیا تنها تشخیص شما منطقی است و به دیگر افکار اهمیتی نمی‌دهید تصریح کرد: تکلیف این 11 نفری که روزی با دستورات شماها این گلخانه‌ها را بنا نهادند و هر کدام یک میلیارد تومان وام گرفتند چه می‌شود و چه کسی باید جوابگوی ضرر و زیان آن‌ها باشد.
 
وقتی مسئولین جوگیر می شوند و کار غیر قانونی می کنند! 

گوهرگانی با بیان اینکه تخلیه شما قانونی نیست تصریح کرد: تشخیص‌ از ابتدا در این مورد غلط بوده است و امروز هم نباید درآمد فرودگاه یاسوج را با درآمد در فرودگاه مهرآباد و سایر نقاط دیگر مقایسه کنید.!

وی گفت: چرا در گذشته مسؤولان فرودگاه‌ها جوگیر شدند و چنین تصمیمی گرفتند که امروز 11 نفر که تسهیلات 18 میلیارد تومانی برای این کار دریافت کرده‌اند بدبخت شوند.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان افزود : در گلخانه های موجود در فرودگاه بیش از ۴۰ کارگر به طور مستقیم و تعدادی هم به صورت غیر مستقیم فعالند و این حوزه با تولید گل رز و محصولات گلخانه ای نقش موثری در تولید و اشتغال دارند.

گوهرگانی تاکید کرد: این گلخانه ها در دولت قبل اجرایی شده اند که از بودجه بیت المال برای ان هزینه شده است و قراداد با تایید استاندار وقت و مدیرفرودگاه ها منعقد شده است که با رضایت طرفین بوده است.

گوهرگانی در پایان خواستار تجدید نظر در حکم هیات تاسیس شد و بیان داشت: این گلخانه ها تاثیر مناسبی در تولید و اشتغال استان دارند و باید به مسائل مختلف این حوزه توجه شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
مسئولین این دولت را به نگاه بندازید
بخشداران سرایدارن فرمانداری آموزش پرورش لیسانس‌های ضمن خدمت و......بیشترشان بزرگسالان مرک دیپلم گرفتند
یه نگاه به مدیران ..... بندازید به زور دیپلم گرفتند آدزدکی استخدام شدند حتی عرضه نداشتند دانشگاه آزاد مدرک لیسانس بگیرند
تمام عقب ماندگان تحصیلی که با جانبازی پدرانشان بکار گرفته شده اند تو‌این گروه هستندجالبش اینکه بدانید میگن شایسته سالاری نه ....
یعنی شایسته سالاری شده عقب ماندگی از تحصیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار