نو بخت : یارانه حدود 3 میلیون نفر از افرادی که اطمینان حاصل شد نیازی به دریافت یارانه ندارند تاکنون قطع شده، البته این تعداد ابتدا 4 میلیون بود که پس از اعتراض یک میلیون از آن کاسته شد.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 04 February 2017
محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران در خصوص زمان قطعی حذف یارانه ثروتمندان اظهار داشت: این کار باید با دقت صورت بگیرد، سیاست‌های دولت بر این منوال است که یارانه‌ها به صورت هدفمند به اقشار نیازمند داده شود و به هیچ وجه این کار را با شتاب و عجله انجام نمی‌دهیم که مبادا افرادی که استحقاق دریافت یارانه را دارند از این حق محروم شوند.

نوبخت در ادامه بیان داشت: در پاره از موارد با اعتراض افرادی مواجه هستم که معتقدند یارانه آن‌ها در حالی قطع شده که شایستگی دریافت یارانه را دارند و زمانی که بررسی صورت گرفت به نتیجه رسیدیم که باید یارانه آن‌ها وصل شود.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی برای انجام با دقت و احتیاط حذف یارانه ثروتمندان اظهار کرد: یارانه حدود 3 میلیون نفر از افرادی که اطمینان حاصل شد نیازی به دریافت یارانه ندارند تاکنون قطع شده، البته این تعداد ابتدا 4 میلیون بود که پس از اعتراض یک میلیون از آن کاسته شد.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: معتقدیم اگر کسی که استحقاق یارانه ندارد این مبلغ را دریافت کند بهتر از این است که یارانه فردی که استحقاق دریافت دارد، قطع شود و امیدواریم زمینه انجام این اقدام با مصوبات مجلس فراهم شود.

نوبخت در پایان بیان داشت: در تلاش هستیم با اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها و هدایت منابع آزاد شده از این طریق شرایط مناسب برای تولید و طرح‌هایی نظیر طرح تحول سلامت را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار