بنا به دستور سرمربى تیم، دستور کار ما در پانزده دقیقه اول محک زدن تیم حریف و نفرات رو در رو بود که تمام جنگ‌هاى تن به تن را در مقابل حریف موفق بودیم و تیم به خوبى دستورات را اجرا کرد.
کد خبر: ۳۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 31 December 2016
کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج پس از بازی با تیم شهرداری اراک گفت: شهرداری اراک حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت.

حسین حجازی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص مسائل فنی دیدار تیم‌های زاگرس یاسوج و شهرداری اراک اظهار کرد: تیم زاگرس بازى را با سیستم کاملا هجومى 4- 3- 3 در ابتدا شروع کرد و تیم شهردارى هم با سیستم 4- 3- 3 به مانند تیم ما بازی را آغاز کردند.

کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج افزود: تیم شهردارى اراک طبیعتا از میزبانى استفاده کرد و در یک ربع اول در وسط زمین میدان‌داری کرد.

حجازی گفت: ولى هافبک‌ها و دفاع‌هاى باهوش ما با تجربه عمل کردند و بدون کوچکترین اشتباه اجازه حتى یک موقعیت به تیم حریف ندادند.

وی افزود: بنا به دستور سرمربى تیم، دستور کار ما در پانزده دقیقه اول محک زدن تیم حریف و نفرات رو در رو بود که تمام جنگ‌هاى تن به تن را در مقابل حریف موفق بودیم و تیم به خوبى دستورات را اجرا کرد.

این بازیکن تیم فوتبال زاگرس یاسوج با ابراز خوشحالی از پیوستن صمد اکبری به تیم زاگرس یاسوج گفت: باید از پیوستن این بازیکن با تجربه لیگ کشور و نام آشناى فوتبال ایران بخاطر حضورش و کمک به تیم و بالا بردن بار فنى تیم قدردانی کنم.

حجازی در تکمیل گفته‌های خود در خصوص بازی این تیم با شهرداری اراک در ابعاد فنی گفت: بازى در نیمه اول زمان بیشترى را در وسط زمین سپرى کرد که روى نفوذ وحید خشتان دفاع پر انرژى و آینده‌دار یاسوجى و ارسال او از سمت راست صمد اکبرى صاحب یک موقعیت خوب شد و توانست با یک ضربه سر توپ رو با تور دروازه حریف در دقیقه ٤٥ نیمه اول آشنا کند.

وی گفت: تیم شهردارى اراک هم مثل بازى رفت بازى مستقیم را در دستور کار داشت که با شروع نیمه دوم تیم ما با یک بازى هجومى با دستور سرمربی تیم و پرس کردن موفق شدیم در دقیقه اول نیمه دوم با ارسال ضربه ایستگاهى احمد محمدیان به محوطه جریمه و ضربه سر رضا پروین‌پور به کنج دروازه، گل دوم را هم ثبت کنیم.

حجازی گفت: در دقیقه 75 شوت خطرناک احمد محمدیان به تیرک دروازه حریف برخورد کرد و متاسفانه بخت با ما یارى نکرد تا با 3 گل بازی را به نفع خود تمام کنیم.

وی افزود: تیم شهردارى اراک بدون کوچکترین خطر روى دروازه ما و نداشتن تاکتیکى واقعا حرفى در برابر بازى حرفه‌اى و تاکتیکى تیم ما نداشت.

کاپیتان تیم زاگرس گفت: از طرف تمامى بچه‌هاى تیم از آقاى کرمى سرمربی تیم که به تنهایی در مقابل تمام ندارى‌ها و کمک لطفى‌هاى مسؤولان تا اینجا ایستادگى کرد کمال تشکر را دارم و بعنوان یک غیر بومى که خودم را یک بومى می‌دانم از مسؤولان محترم خواستار همکارى با این تیم هستم و دست حمایت به سوى تمام دلسوزان واقعى کهگلویه و بویراحمد دراز می‌کنم.

حجازی افزود: توقع همکارى را تا دیر نشده از مسؤولان داریم تا بتوانیم به جوانان یاسوجی خدمت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار