تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در جام حذفی با نام "تیم غول کش" به خاطر حذف دو تیم لیگ برتری معروف شده بود ، عصر امروز در مقابل یکی از غول های واقعی فوتبال ایران ، در گچساران ، نتوانست کاری از پیش ببرد و از جام حذفی خداحافظی کرد.
کد خبر: ۳۴۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 20 December 2016
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در جام حذفی با نام "تیم غول کش" به خاطر حذف دو تیم لیگ برتری معروف شده بود ، عصر امروز در مقابل یکی از غول های واقعی فوتبال ایران ، در گچساران ، نتوانست کاری از پیش ببرد و از جام حذفی خداحافظی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،عصر امروز و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه اختصاصی شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند تا یکی از این دو تیم حذف و دیگری به مرحله ی بعد صعود کند.

دیدار دو تیم در زمین چمن تقریبا ناهموار و نامطلوب ورزشگاه اختصاصی شهدای نفت گچساران با سوت رضا کرمانشاهی داور این دیدار آغاز شد.

این بازی که نیمه دوم آن با بارش باران همراه بود ابتدا تیم نفت توانست روی ضربه کاشته جاسم کرار و ریباند محمد ابراهیمی گل اول را وارد دروازه تیم نفت و گاز گچساران کند.

بازی با حملات جسته و گریخته دو تیم ادامه داشت تا این که از شکاف میان مدافعان تیم نفت و گاز گچساران تیم تراکتور توسط فرزاد حاتمی به راحتی به گل دوم این بازی دست یافت و در ادامه تیم نفت نتوانست تا پایان نیمه اول دروازه تیم تراکتورسازی را تهدید کند.

در نیمه دوم و با شروع بازی و در اولین دقیقه، کرمانشاهی داور این دیدار نقطه پنالتی را برای تیم فوتبال نفت گچساران نشان داد که بازیکن تیم نفت نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در ادامه هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که تیم تراکتورسازی توسط محمد ابراهیمی توانست در دقیقه 76 دروازه تیم نفت را باز کند.

اما این پایان کار نبود و تیم نفت که همه چیز را تمام شده می‌دید حملاتی را روی دروازه تیم تراکتورسازی تدارک دید که تنها 3 دقیقه بعد از گل شاگردان قلعه‌نویی توانست توسط بازیکن خوزستانی خود عبدالهادی خنیفر دروازه تراکورسازی را باز کند.
دقایق حساس بازی :
دقیقه 22 – حرکت خوب ابراهیمی با شوت دیدنی او ادامه یافت اما این ضربه محکم تیرک عمودی دروازه نفتی ها را لرزاند.
دقیقه 25 – همکاری طالقانی و خنیفر و حیدری موقعیت بسیار خطرناکی را روی دروازه تراکتورسازان ایجاد کرد اما ضربه سر مهاجم نفت با واکنش اخباری به کرنر رفت.
دقیقه 27 – خنیفر ارسالی از روی نقطه کرنر روی دروازه تبریزی ها ایجاد کرد اما بازهم اخباری این توپ را دور کرد.

دقیقه 41 – حرکت محمد نوری از جناح چپ این بازیکن را به کناره های محوطه جریمه نفتی ها رساند اما ضربه زیبای این بازیکن از زاویه بسته با واکنش زرین ساعد روبه رو شد.
دقیقه 43 – شوت محکم کرار از فاصله ای دور دروازه تیم میزبان را با خطر روبه رو کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 1 + 45 – ارسال خنیفر از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه اخباری خطرساز شد اما این توپ نیز سودی برای گچسارانی ها نداشت.

دقیقه 47 – نفتی ها موفق نشدند از ضربه پنالتی خود استفاده کنند، نبی الله اسدی پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را اخباری با واکنشی خوب مهار کرد.

دقیقه 55 – ارسال نفتی ها از جناج راست با ضربه سر خنیفر، دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 72 – ادینیو پس از ورود به زمین چیزی نمانده بود که دروازه حریف را باز کند اما ضربه زیبای این بازیکن تیرک دروازه نفتی ها را به لرزه درآورد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار