تیم سومی که هواداران فوتبال استان منتظر قربانی کردن آن هستند تراکتورسازی تبریز با مربی نام‌آشنای آن امیر قلعه‌نویی است.
کد خبر: ۳۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 09 December 2016
هواداران فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد این روزها برای حضور در ورزشگاه نفت گچساران و کمک به حذف تیم تراکتورسازی از جام حذفی لحظه‌شماری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یکی از شگفتی‌های فوتبال که طی ماه گذشته در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و به تبع در فوتبال کشور رخ داد حذف دو تیم خوزستانی استقلال و فولاد توسط تیم دسته دومی نفت گچساران از جام حذفی فوتبال کشور در یک فاصله کوتاه زمانی بود.

این تلخی برای فوتبال خوزستان و شیرینی برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هنگامی به اوج خود رسید که حذف هر دو تیم مدعی خوزستانی توسط تیم نفت در خاک اهواز رقم خورد و تیمی که دو رده از تیم‌های لیگ برتری فولاد و استقلال پایین‌تر است و در لیگ دسته دوم حضور دارد توانست این دو تیم بزگ را حذف کند.

اما هواداران فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد و هوادار گچسارانی به این مقدار راضی نیستند و به دنبال حذف سومین غول فوتبال ایران این بار در ورزشگاه خانگی خود هستند.

تیم سومی که هواداران فوتبال استان منتظر قربانی کردن آن هستند تراکتورسازی تبریز با مربی نام‌آشنای آن امیر قلعه‌نویی است.

هر چند که امیر قلعه‌نویی یک بار در کهگیلویه و بویراحمد و به همراه همین تیم تراکتورسازی در سال‌های گذشته سابقه حذف از جام حذفی فوتبال کشور را دارد.

به یاد داریم که تیم تراکتورسازی در آن ایام با بهترین بازیکنانی که در اختیار داشت در مقابل تیم شهرداری یاسوج در ورزشگاه تختی شهر یاسوج شکست را پذیرا شد.

این روزها در استان ما به هر هوادار فوتبال که می‌رسی از حضورش در ورزشگاه تختی شهر گچساران در روز بازی با تراکتورسازی خبر می‌دهد و البته برای این که تنها نباشند دیگران را هم با خرج و مخارج و هزینه خود برای حضور در گچساران ترغیب می‌کنند.

با این شور و حالی که در بین هواداران فوتبال در سراسر استان ایجاد شده باید گفت که بسیاری از هواداران فوتبال به دلیل حضور همه جانبه تماشاگران نخواهند توانست از نزدیک این بازی را مشاهده کنند.

و مطلب مهم‌تر این که تیم امیر قلعه‌نویی کار سختی پیش رو دارد چرا که باید در ورزشگاهی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران برود که جای سوزن انداختن نداشته و تشویق با حرارت هواداران کهگیلویه و بویراحمدی به یقین عرصه را برای شاگردان وی تنگ خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار