جوابیه به یک خبر

هیچگونه استفاده شخصی از خودروی دولتی نشده است + تصویر

لذا از آنجا که وظایف و ماموریت های این اداره در متن قید شده است به اطلاع مخاطبان و مردم شریف شهرستان و استان می رساند که کوچکترین استفاده شخصی تا کنون از خودروی این اداره نشده است.
کد خبر: ۳۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 01 November 2016
در پی درج خبری در سایت تابناک کهگیلویه و بوراحمد،مبنی بر « توقیف خودروهای اداری فاقدحکم ماموریت + تصویر »روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با ارسال جوابیه ای در خصوص این خبر توضیحاتی ارائه کرد که سایت تابناک بنابر وظیفه خود در خصوص رعایت انصاف آن را منتشر می کند.
ضمنا مدیریت سایت تابناک کهگیویه و بویراحمد شفاف سازی اداره مذکور را به فال نیک گرفته و از روابط عمومی این دستگاه دولتی قدردانی می نماید.
متن جوابیه
مدیر محترم خبرگزای تابناک کهگیلویه وبویراحمد
با سلام و خسته نباشید
احتراما پیرو درج خبری باعنوان « توقیف خودروهای دولتی خارج از ساعات ادارای در لنده+تصاویر»در آن سایت خبری ، جوابیه روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده جهت تنویر افکار عمومی ارسال می گردد، خواهشمند است نسبت به انتشار آن اقدام نمایید.
از آنجا که رسالت خطیر اطلاع رسانی از مهمترین و بارزترین اعمال در سطح جامعه است لذا از تلاش مجدانه شما در این عرصه قدردانی می نماییم، همچنین از پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی که درانجام ماموریت های خویش از هیچ کوششی دریغ نمی کنند نیز قدردانی می کنیم.
به اطلاع مدیر محترم پایگاه اطلاع رسانی تابناک، خوانندگان گرامی و مردم عزیز استان می رساند که برابر تصمیم هیئت محترم وزیران و تصویب نامه شماره 189211/ت 34191 مورخه 21/11/86 بدینوسیله به شما اجازه داده می شود که خودروی پیکاپ به شماره 854 الف 13 جهت جلوگیری از کوچ زود رس پائیزه، مبارزه با حمل محصولات جنگلی و مرتعی، حمل و قاچاق زغال وچوب آلات جنگلی، جلوگیری از شخم و شیار و تخریب و تصرف اراضی منابع ملی و سایر انجام امورات اداری واجرائی در وقت اداری و غیراداری در اختیار شما قرار داده می شود لذا شما می توانید با ماشین مذکور به صورت شبانه روزی در سطح شهرستان های لنده و کهگیلویه تردد نمائید.
لذا از آنجا که وظایف و ماموریت های این اداره در متن قید شده است به اطلاع مخاطبان و مردم شریف شهرستان و استان می رساند که کوچکترین استفاده شخصی تا کنون از خودروی این اداره نشده و باتوجه به اینکه این اداره دارای یگان حفاظت می باشد و می بایست در طول 24ساعت شبانه روز در حالت آماده باش و انجام ماموریت های مختلف باشد چرا که حفاظت از انفال بنا به تاکیدات مقام عظمای ولایت از اهم امور در این اداره می باشد لذا استفاده از خودرو تنها در ماموریت ها ووظایف محوله صورت می گیرد.
در پایان انتظار داریم که مساله اطلاع رسانی و آگاهی بخشی که رسالت مهم خبرگزاریها و سایتهای خبری است و میتواند موجب شکوفایی و توسعه شهرستان گردد. لذا عدم تحقیق و یکسویه نگری، معنا و مفهوم خود را از دست میدهد، لذا مدیران و خبرنگاران محترم نسبت به این قبیل مسائل توجه بیشتری نمائید، تا با یاری یکدیگر بتوانیم طبیعت بکر و دست نخورده شهرستانمان را بیش از بیش نگهداری و در جهت توسعه آن قدم برداریم.
روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده
 
هیچگونه استفاده شخصی از خودروی دولتی نشده است + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار